Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Sep.2025, 12:32

Hrvatska: Objavljen novi univerzitetski marketinški udžbenik – prvi posle 20 godina, a donosi sve što je savremenim profesionalcima potrebno

Kako izgleda savremena marketinška komunikacija u doba algoritama, ubrzanih promena i sve zahtevnijih potrošača? Odgovor na to – i brojna druga ključna pitanja – donosi novi univerzitetski udžbenik Marketinška komunikacija. Upravo izdati udžbenik potpisuju prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, prof. dr. sc. Ružica Brečić i dr. sc. Anja Špoljarić uz suizdavače Ekonomski fakultet u Zagrebu i Hrvatsku udrugu društava za tržišno komuniciranje (HURA-u). Svečana promocija udžbenika biće održana 1. oktobra 2025. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, s okupljanjem od 17 sati i početkom programa u 17:30.
Ova knjiga važan je doprinos obrazovanju stručnjaka za tržišne komunikacije...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.