Hoće li influenser marketing preživeti 2020?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Nov.2020, 17:07

Hoće li influenser marketing preživeti 2020?

Peto izdanje DIABLOGA na temu promena u influenser marketingu

Peto izdanje DIABLOGA, jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influenserima i kreatorima sadržaja ove će godine biti održana u utorak, 15. decembra na online platformi Zoom i biće potpuno besplatno za sve učesnike.

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promene u influenser marketingu u 2020 i predikcije trendova za 2021.

Uvodno predavanje održaće Stephen Farell, Direktor odnosa s >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << influenserima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum. Stephen radi sa mnogim globalnim brendovima iz domena sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome sarađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju saradnje s kompanijama kao što su Sainsbury’s, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influenser marketinga učestvovaće predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020 a biće proglašeni i najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influensera.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.