
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Okt.2025, 12:51
Hajde da budemo glasniji nego baby blues – nova kampanja agencije Ovation za Libresse
Ovo je stanje koje se registruje kod gotovo 80% žena, pokazaće istraživanje Centra za mame koje je Libresse podržao, a ovaj procenat odgovara i svetskoj statistici. Odnosi se na osećaj tuge, samoće i bespomoćnosti, najintenzivnije do 2 nedelje nakon porođaja, nakon čega ovo stanje može da pređe u postporođajnu depresiju, teže stanje koje zahteva lečenje.
U nizu brendiranih videa, psihološkinje, endokrinološkinje i druge ekspertkinje, ali i kreatori, pa i očevi – otvorili su temu postporođajne tuge i poslali jasnu poruku porodiljama: niste same i možemo da budemo glasniji nego baby blues!
Uz ovu komunikaciju i podršku prvom istraživanju mentalnog stanja porodilja u Srbiji, Libresse je Centar za mame...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...