Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Okt.2025, 12:51

Hajde da budemo glasniji nego baby blues – nova kampanja agencije Ovation za Libresse

Ovo je stanje koje se registruje kod gotovo 80% žena, pokazaće istraživanje Centra za mame koje je Libresse podržao, a ovaj procenat odgovara i svetskoj statistici. Odnosi se na osećaj tuge, samoće i bespomoćnosti, najintenzivnije do 2 nedelje nakon porođaja, nakon čega ovo stanje može da pređe u postporođajnu depresiju, teže stanje koje zahteva lečenje.
U nizu brendiranih videa, psihološkinje, endokrinološkinje i druge ekspertkinje, ali i kreatori, pa i očevi – otvorili su temu postporođajne tuge i poslali jasnu poruku porodiljama: niste same i možemo da budemo glasniji nego baby blues!
Uz ovu komunikaciju i podršku prvom istraživanju mentalnog stanja porodilja u Srbiji, Libresse je Centar za mame...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.