HURA za svet jednakih mogućnosti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Jul.2019, 14:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

HURA za svet jednakih mogućnosti

Akcije govore glasnije od reči kada je u pitanju jednakost i raznolikost. Redefinisanje naizgled jednakog i raznolikog vodstva danas bi trebalo da bude ključni imperativ industrije koja želi da angažuje talente, podsakne inovacije i napreduju u budućnosti. Upravo zato Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), u saradnji sa 42 agencije članice i poslovnim partnerima, radi na isticanju vrednosti raznolikosti za kreativnost i efektivnost.



Equality&Diversity
, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << priča fokusirana na budućnost, zamišljena je kao platforma za učenje i unapređenje poslovnog sveta. S ciljem pružanja pozitivnog primera unutar kreativne industrije i pokretanja priče o raznolikosti i jednakosti, organizovani su razgovor i diskusija u A most unusual garden-u, kojima su prisustvovali HURA-ine članice i partneri.

Kroz dijalog s zvanicima, razgovor su vodile Andrea Štimac (HURA), Anđela Buljan Šiber (Izone) i Anita Letica (Philip Morris International).

U HURA smo predani poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i marketinških komunikacija te smo upravo s tim ciljem s našim članovima počeli aktivno da razgovaramo o koracima koje možemo da preduzmemo da bi obezbedili inkluzivnost a ujedno i drugima poslužili kao dobar primer.“, istakla je Andrea Štimac, članica Uprave HURA-e i rukovodilac radne grupe koja se bavi tematikom raznolikosti i jednakosti.

Anita Letica, generalna direktorica Philip Morris International za tržišta Hrvatske i Slovenije, naglasila je važnost raznolikosti u poslovanju velike kompanije: „Prema našem iskustvu, raznolikost mišljenja i perspektiva dovodi do najboljih ideja, podstiče kreativnost i inovativnost te rezultira uspešnim poslovanjem.“

Anđela Buljan Šiber, direktorica agencije Izone, osvrnula se i na važnost istih uslova: “Inkluzija znači obezbediti iste uslove, a mi smo kao kreativna industrija odgovorni za postavljanje dobrih praksi te zato treba da pokažemo to pozitivnim primerima.“

Equality&Diversity prvi je u nizu evenat-a kojima želi da se ukaže na načine na koje kreativna industrija može da motiviše društvo i stvara bolji svet s jednakom zastupljenošću, jednakim ulogama, jednakom platom i jednakim poštovanjem.

HURA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovne udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni hrvatski festival tržišnog komuniciranja Dani komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Van granica deluje u sklopu EACA-e (Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.