HURA je novi nosilac licence IAB Croatia

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Okt.2021, 16:39

HURA je novi nosilac licence IAB Croatia

Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e, preuzela je i funkciju direktorice hrvatske podružnice ovog globalnog udruženja koje pod kapom organizacije Interactive Advertising Bureau okuplja svetsko tržište digitalnog marketinga koje je samo u Evropi vredno 69 milijardi evra.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeće strukovno udruženje koje okuplja neke od najnagrađivanijih i najkvalitetnijih agencija (53) koje zastupaju 75% oglašivačkih budžeta >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Hrvatskoj, preuzela je IAB licencu za hrvatsko tržište. Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network, a ovim širenjem povezuje sve aktere angažiovane u održavanju interaktivnog marketinga hrvatskog tržišta na najvišem standardu. Iza IAB-a Croatia sada stoje dokazano uspešne snage HURA-inog tima koji će s izvršnom direktoricom Dunjom Ivanom Ballon uz HURA-u voditi brigu i o ovom aspektu industrije.

Lokalno tržište ovom akvizicijom je postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, istraživanja i analize koje će ekskluzivno biti dostupne kroz IAB Croatia. Od neizmerne vrednosti svakako će biti i dugo iščekivani hrvatski Online Media Advertising Expenditure Report – prva godišnja procena s podacima o oglašivačkim ulaganjima u online medije, a potom i stručne smernice, od kojih su već u pripremi one najvažnije za funkcionisanje tržišta – za standardizaciju online oglasnih formata.

Pod HURA-inim rukovodstvom već su održani, po rezultatima, rekordno takmičenje i svečana dodela godišnje nagrade struke za najbolja digitalna postignuća hrvatske komunikacijske industrije te niz online edukacija s temama kao što su merenje podataka, merenje poslovnog uticaja na potrošačko iskustvo, adresiranje i gubitak kolačića treće strane i niz drugih – uz nove edukacije, koje su već u najavi.

„Uređenje tržišta u Hrvatskoj – koje već godinama dižemo na novi nivo – vidljivo je na svakom koraku, stoga je velika privilegija, pohvala i vetar u leđa saradnja s globalnim Interactive Advertising Bureauom i preuzimanje licence IAB Croatia“, prokomentarisala je Dunja Ivana Ballon, nova direktorica IAB-a Croatia i izvršna direktorica HURA-e, o značaju IAB licence. „Insistiramo na znanju i stručnosti: imamo velike planove koji kreću s hrabrim i ozbiljnim potezima, stoga pozivamo sve zainteresovane za povećanje potencijala naše industrije u doprinosu digitalnoj ekonomiji,“ posebno je istakla Ballon.

Uz obezbeđenje stabilnosti i razvoja struke, kompanijama interaktivnog marketinga IAB Croatia postaje prilika za povezivanje, razmenu najboljih praksi te prvi put do sada ujedinjenu komunikaciju prema raznim interesnim grupama i zakonodavcem zastupajući interese industrije digitalnog marketinga. Cilj je da buduće politike i propisi, pa čak i oni na nivou EU-a, omoguće kontinuirane inovacije i održivost, uz istovremeno ulaganje vremena i resursa u specifična pitanja s kojima se interaktivna marketinška zajednica suočava – od kolačića treće strane i privatnosti potrošača do finansijskih rizika. Svi zainteresovani dobiće uvid u analize i podatke koji ilustriraju rast i poziciju digitala u privredi, trendove i kretanja tržišta kao i vredne sadržaje i edukacije koje IAB i HURA organizuju s jedinstvenim pristupom ogromnoj IAB-ovoj bazi znanja i materijala te umreženosti na evropskom i globalnom nivou.

„Uzbuđeni smo što je HURA preuzela IAB licencu za Hrvatsku i pridružila se 45 drugih IAB organizacija koje deluju pod okriljem IAB Global Networka“, izjavila je Alexandra Salomon, potpredsednica i Head of Global Business Development, IAB Tech Lab. „Nadovezujuć se na sve veći uspeh IAB Croatia MIXX Awards, čemu je HURA svojim radom doprinela, i stručnost HURA tima na hrvatskom tržištu, uvereni smo da ćemo iz prve ruke videti HURA-inu posvećenost ključnim industrijskim inicijativama i njeno zalaganje za rešavanje kritičnih problema struke“.

IAB Croatia uspostavlja zdrav sistem koji svim akterima na tržištu omogućava napredak. Tim povodom, kako bi zajedno podsticali pozitivne promene, IAB Croatia povezao se s IAB kolegama izvan granica, kao i domaćim partnerima, uz najavu zajedničkog rada na specijalizovanim temama unutar radnih grupa.

IAB Croatia već broji više od 50 članova koji su kroz Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-u) postali deo ove globalne organizacije. Delovanjem unutar HURA-e, IAB Croatia odgovoriće na sve veću potrebu kompanija, agencija, izdavača i brojnih drugih za ujedinjenom komunikacijom i širenjem uticaja kako na hrvatsko tako i na međunarodno tržište te im edukacijom i umrežavanjem pružiti potrebnu podršku. Svi zainteresirani za priključenje o detaljima se mogu informisati na zvaničnoj stranici www.iab-croatia.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.