Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2017, 10:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
HTV je potpuno potonuo, RTL i Nova TV su gledaniji
ZAGREB – Hrvatski javni servis HTV izgubio je poziciju najgledanijeg, a na prvo i drugo mesto izbile su Nova TV i RTL i to u sve tri ciljne grupe, pokazalo je istraživanje Agencije za elektronske medije, koje je sprovedeno sa AGB Nilsenom za gledanost televizijskih programa u aprilu ove godine
Naime, u kategoriji populacije starije od četiri godine koja živi u domaćinstvu sa ispravnim TV prijemnikom najgledanija je Nova TV sa 23,57 posto SHR-a, iza njih je RTL sa 15,83 posto, dok >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je prvi program HTV-a treći sa tek 14,3 posto SHR-a.
SHR odnosno „share“ oznacava prosečan udeo u gledanosti pojedinog kanala od određene ciljne grupe koja u odredenom trenutku gleda televiziju.
U marketinški najzanimljivijoj kategoriji gledalaca od 18 do 49 godina Nova TV ima SHR od 20,2 posto, RTL je na 17,8 posto, a prvi program HTV-a je ponovo treći sa svega 8,76 posto.
Kada se gleda i na starosnu dob od 18 do 54 godine raspored je gotovo isti.
Nova TV prva je s 21 posto, drugi je RTL s 17,6 posto dok prvi program HTV-a ima 10,1 posto.
Još veća razlika između Nove TV i RTL u odnosu na Javni servis iskazana je kada je reč o periodu gledanosti od 19 do 23 sata.
HRT već duže vreme trpi kritike zbog nekvalitetnog programa, a tu su i česti gafovi te televizije koju plaćaju svi hrvatski građani. Konstantni pad gledanosti, kako se navodi, moguće je zbog posledice gotovo pa neskrivenog ideološkog svrstavanja HRT-a u poslednjih godinu i po dana.
U istom razdoblju prošle godine HTV je bio na drugom mestu u kategoriji gledalaca starijih od četiri godine. Naime prva je bila Nova TV s 24,2 posto, drugi je bio prvi program HTV-a s 15,4 posto te treći RTL s 14,4 posto.
Izvor: Index.hr
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...