Grayling predstavlja pet ključnih marketinških i komunikacijskih trendova za 2020

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Feb.2020, 14:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Grayling predstavlja pet ključnih marketinških i komunikacijskih trendova za 2020

Naš tim stručnjaka istraživao je na šta se to fokusiraju vrhunski brendovi i korporacije, koje nove alate i tehnike koriste, i na koji način su trendovi koje smo identifikovali kao ključne prethodnih godina napredovali ili nestajali”, izjavila je Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorka kompanije Grayling za jugoistočnu Evropu.

Najbolji primeri iz prakse koje smo koristili za prikazivanje pojedinačnih trendova najčešće dolaze iz oblasti potrošačkog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << marketinga, a razlog za to je što su takvi brendovi skloniji javnom isticanju svojih komunikacijskih projekata u odnosu na brendove iz drugih sektora”, dodaje Nataša Trslić Štambak.

U nastavku se nalaze #5×20 marketinški i komunikacijski trendovi agencije Grayling za 2020. godinu:

Trend #1: Nova transparentnost

Mlađi potrošači sve više cene autentičnost i integritet više nego uglađenost i savršenstvo. Mnogi brendovisu skloni da dele značajne informacije i sadržaj koji je bitan ljudima, od vidljivih lanaca snabdevanja i uvida u nastanak Instagram priča “iza scene” do otvorenih priznanja i izvinjenja. Donosioci odluka i poslovni partneri takođe su fokusirani na pitanja autentičnosti i integriteta.

Trend #2: Mobilni OOH

Uticajne mobilne kampanje akcenat stavljaju na mobilnost, kako bi dosegle i angažovale korisnike u relevantnom kontekstu, kaoi da bi podstakle diskusiju označajnim temama. Od priča i ponuda koje se aktiviraju na određenoj lokaciji do prikaza proširene stvarnosti i PIN kodova, ove aktivnosti koje su usmerene na okruženje imaju za cilj da privuku pažnju ljudi i premoste jaz između digitalnog i materijalnog sveta.

Trend #3: Podsticaj na dobro

Kompanije transformišu svoje (istinske) vrednosti u akcije koristeći etički uticaj kako bi pozitivno uticale na društvo i pomogle potrošačima da promene svoje ponašanje na bolje. Od podsticaja i uređaja za izgradnju navika do atraktivnog standardnog i društvenog normiranja, brendovi idu korak dalje kako bi pomogli ljudima da donesu ispravnu odluku na lakši i atraktivniji način. Naravno, podsticanje promene ponašanja potrošača takođe je i preokupacija nacionalnih vlada, tako da se ovakve kampanje mogu koristiti i za uključivanje donosilaca odluka.

Trend #4: Nedostižnost i aktivacija

U duhu fer-pleja samouvereni brendovi podstiču potrošače da sami pristupe reklamnim porukama, specijalnim ponudama, pa čak i samim proizvodima. Potrošači koji su umorni od napornih i loše targetiranih reklama rado prihvataju originalne i zanimljive interakcije koje pružaju jasan prikaz uloženog i dobijenog, a kompanije na takav način stvaraju kvalitetne odnose sa svojom ciljnom grupom.

Trend #5: Uslužnost brenda

Sa fragmentacijom procesa komunikacije i gubitkom poverenja u digitalne platforme kompanije sve više ulažu u konkretne fizičke prostore i događaje kojima se stvara osećaj intimnost i poverenje. Prijatna, lična iskustva podstiču dobru volju kod potrošača i stejkholdera, stvaraju osećaj pripadnosti brendu i generišu pozitivne društvene vrednosti.

###

O kompaniji Grayling

Grayling (@GraylingPR) razvija inventivna i integrisana komunikacijska rešenja koja klijentima omogućavaju niz prednosti. Kompanija posluje kao fleksibilna međunarodna mreža koja prevazilazi nacionalne granice i discipline. Grayling poseduje najrazgranatiju mrežu u Evropi sa 31 kancelarijom u 22 zemlje i sa više od 500 zaposlenih konsultanata u oblasti komunikacija.


Više informacija o Grayling 2020 trendovima, možete pronaći ovde,

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.