Grand Prix BalCannesa osvojili Pioniri Communications i Metalac x Konstrakta, Bruketa&Žinić&Grey najbolja agencija BalCannesa, a Radgonske gorice i The Fun&Fit Company najbolji oglašivači

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Apr.2023, 09:42

Grand Prix BalCannesa osvojili Pioniri Communications i Metalac x Konstrakta, Bruketa&Žinić&Grey najbolja agencija BalCannesa, a Radgonske gorice i The Fun&Fit Company najbolji oglašivači

Pobednici BalCannesa, regionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se takmiče agencije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 20. aprila u večernjim satima u glavnoj dvorani Dana komunikacija, koji su okupili krem regionalne kreativnosti u Rovinju. Grand Prix osvojili su Pioniri Communications i Metalac za projekat Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano. Titula najbolje agencije pet >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zemalja BalCannesa pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a najboljim oglašivačima proglašeni su Radgonske gorice i The Fun&Fit Company! Posebna nagrada Editor’s Pick Award, u selekciji predstavnika strukovnih medija iz regije, otišla je u ruke Radgonskih gorica i agencije Bruketa&Žinić&Grey za projekat Untouched By Light.

Na BalCannesu, koji je ove godine prvi put održan na Danima komunikacija i ostvario najveći rast takmičenja u istoriji, okupivši najbolje od kreativnosti u pet zemalja regije, agencije su mogle da se takmiče u nizu kategorija tržišnog poslovanja, a za svoje projekte unutar kategorija mogle su da osvoje bronzane, srebrne i zlatne nagrade. U nastavku je popis dobitnika.

U kategoriji Food dobitnici su zlatne nagrade:

Zlatno priznanje u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:

Zlatni su u kategoriji Non-alcoholic Beverages:

Zlatnu nagradu u kategoriji Finance and Insurance osvojili su:

Kategorija Retail donela je zlatnu nagradu:

U kategoriji Health and Pharmacy zlato su osvojili:

Zlatno priznanje u kategoriji Household osvojili su:

Zlatni su u kategoriji Fashion and Beauty:

Zlatnu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:

U kategoriji Corporate Communications zlato su osvojili:

Zlatno priznanje u kategoriji Miscellaneous osvojili su:

Zlatni su u kategoriji Social Responsibility:

U kategoriji Telekomunikacijske usluge nije bilo dobitnika zlatne nagrade.

Dobitnici srebrne nagrade u kategoriji Food:

Srebrnu nagradu u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:

Srebro su u kategoriji Non-alcoholic Beverages osvojili:

Srebrni su u kategoriji Telecommunications:

U kategoriji Finance and Insurance srebro su osvojili:

U kategoriji Retail srebrna nagrada pripala je:

Srebrno priznanje u kategoriji Health and Pharmacy osvojili su:

U kategoriji Household srebro su dobili:

U kategoriji Fashion and Beauty srebrnim su se odličjem okitili:

Srebrnu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:

U kategoriji Corporate Communications srebro su osvojili:

U kategoriji Social Responsibility srebro su dobili sledeći projekti:

U kategoriji Miscellaneous nije bilo dobitnika srebrne statue.

Dobitnici bronzane medalje za kategoriju Food jesu:

Bronzanu nagradu u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:

U kategoriji Non-alcoholic Beverages bronzu su osvojili:

U kategoriji Telecommunications dobitnici bronze su:

Bronzanu nagradu u kategoriji Finance and Insurance osvojili su:

Kategorija Retail donijela je bronzanu nagradu:

U kategoriji Health and Pharmacy bronzu su osvojili:

Bronzano priznanje u kategoriji Household osvojili su:

Bronzanu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:

Bronzani su u kategoriji Social Responsibility:

U kategorijama Fashion and Beauty, Corporate Communications i Miscellaneous nije bilo dobitnika bronzanih nagrada.

Odgovorni za ovu selekciju najboljih s BalCannesa, članovi su žirija iz redova agencija, oglašivača i medija iz regije u sledećem sastavu. Oglašivačke redove predstavljali su: Petra Čadež (Atlantic Grupa, Slovenija), Jelena Čađenović (A1 Srbija, Srbija), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union, Slovenija), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom, Bosna i Hercegovina), Dijana Matić (Violeta, Bosna i Hercegovina), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Severna Makedonija), Bojana Nenadović (Coca-Cola HBC, Srbija), Alina Radusin (Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Hrvatska) i Zvonimir Seki (Franck, Hrvatska).

Ovi stručnjaci iz redova agencija takođe su odlučivali o najboljima: Luka Bajs (SHIFT, Slovenija), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, BIH), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO, Srbija), Sašo Pešev (New Moment Skopje, Severna Makedonija), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Dejan Spirkoski (Saatchi & Saatchi, Severna Makedonija), Dejan Šijuk (Aquarius Banja Luka, BIH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).

Posebnu nagradu BalCannes Editor’s Pick Award dodelio je žiri u sledećem sastavu: Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, Bosna i Hercegovina), Boris Eftimofski (Marketing 365, Severna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).

Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih kreativnih projekata širom regije, a slavlje se nastavilo i u neformalnijem tonu. Nakon prve večeri, uslediće dodele nagrada IdejaX te Young Lions Croatia powered by Elan u petak te MIXX i Effie Awards Croatia u subotu.

Više informacija potražite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Emica Elveđi, PIXSELL

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.