Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2021, 09:34

Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda osvojili MIXX 2021 Best in Show

Na zagrebačkom Tuškancu u sklopu događaja DK Home presented by A1 proglašeni su pobednici takmičenja MIXX, koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, jedanaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

Na dugo iščekivanom događaju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Letnjoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici nagrade MIXX, nagrađene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u oblasti tržišnih komunikacija.

MIXX je takmičenje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Kriterijumi ocenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, realizaciju i korišćenje medija kao i postignute rezultate, a upravo je po tim kriterijumima stručni žiri takmičenja titulom Best in Show nagradio projekat 100% COVID Free putovanje Gradske knjižnice Poreč i agencije Studio Sonda. Uz Best in Show, proglašeno je i 12 pobednika kategorija takmičanja.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.

Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektom Novi standard Novog Zagreba.

Zagrebačka pivovara i Degordian pobednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Opjevani junaci.

HURA i Izone za projekat #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign.

Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekat Switchaj na najboljoj mreži.

Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content sa projektom Kako se jede u Hrvatskoj.

Podravka i Human interaction company s projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website.

Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekat LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje i agencije Shape 404.

Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy s projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Pobednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona s projektom Search – ealati.hr.

Pedigree i MediaCom Zagreb pobednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising.

Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Razmisli.

Ambijent toplih zagrebačkih večeri i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.

Sve informacije potražite na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORIMA: Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovne udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.