
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Feb.2020, 14:27 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Google uklonio 600 aplikacija iz Play Store-a zbog uznemirujućih reklama
Ovo ima smisla, jer uklanjanje prvobitne cene koja bi se plaćala za kupovinu igre može privući veći broj korisnika da takvu igru isprobaju. Međutim, developeri i izdavači i dalje imaju potrebu da ostvare zaradu, a kao rezultat te potrebe ubacivanje reklama u ove igre je glavni način generisanja zarade.
Nažalost, ponekada reklame koje developeri i izdavači izaberu mogu biti napadne i uznemirujuće, što na kraju kvari kompletno korisničko iskustvo. Zbog toga je Google odlučio >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da iz svog Play Store-a ukloni oko 600 aplikacija za koje je otkriveno da sadrže „uznemirujuće reklame“, prema mišljenju Google-a.
Prema navodima kompanija Google: „Definišemo uznemirujuće reklame kao reklame koje se korisnicima prikazuju na neočekivan način, uključujući onesposobljavanje ili sprečavanje upotrebe funkcija na uređaju. Iako se one pojavljuju u okviru aplikacija, jedna vrsta uznemirujućih reklama je u porastu i nazivamo ih „out-of-context ads“ (reklame/oglasi van konteksta), a odnose se na praksu da maliciozni developeri prikazuju reklame na mobilnim uređajima kada korisnik nije aktivan u njihovoj aplikaciji“.
Google takođe dodaje da je kompanija nedavno razvila inovativan machine-learning pristup za detektovanje kada aplikacije prikazuju reklame van konteksta, što je dovelo do poteza koji je kompanija sada najavila.
Izvor: www.benchmark.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...