Google teži povezivanju onlajn marketinga i svakodnevne kupovine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Maj.2017, 09:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Google teži povezivanju onlajn marketinga i svakodnevne kupovine

Kompanija Google će predstaviti novi servis za merenje prodaje u prodavnicama kojim će praćenje navika korisnika moći da obavlja i u svakodnevnim situacijama a ne samo na internetu

To se dešava u sklopu najnovijeg pokušaja Google-a da proda još više digitalnih oglasa.

Alatka za praćenje će skenirati najveći broj transakcija s kreditnim i debitnim karticama da bi Google automatski obaveštavao prodavce kada njihove digitalne reklame rezultiraju u kupovinama u tradicionalnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prodavnicama.

Google veruje da će podaci pokazati uzročno-posledičnu vezu između reklama na internetu i prodaje van njega što bi, ako uspe, moglo ubediti trgovce da povećaju budžete za digitalni marketing.

Google već ima najveću mrežu za oglašavanje na internetu koja je donela 79 milijardi dolara prihoda u 2016.

Kompanija se takođe trudi da osposobi kompjutere za učenje tumačenja podataka, u čemu su velika pomoć baze podataka Google-ovog pretraživača i veb brauzera Chrome o interesovanjima i navikama korisnika.

Alatka za praćenje prodaje u radnjama će putem Google-ovih kompjutera povezivati klikove korisnika na onlajn reklame sa kupovinama putem kreditnih i debitnih kartica.

Google je saopštio da zahvaljujući partnerstvima sa drugim kompanijama koje prate podatke ima uvid u oko 70 odsto transakcija putem platnih kartica, tako da i dalje neće moći da zabeleži svaku kupovinu te vrste a nikako ne može znati kada ljudi nešto kupuju gotovinom.

Agencije za zaštitu privatnosti brinu i digitalni dosijei koje je Google sastavio za oko milijardu korisnika pretraživača i drugih servisa poput Gmail, YouTube i mobilnog operativnog sistema android. Korisnici imaju mogućnost da ograniče praćenje i biraju kakve reklame će gledati.

U saopštenju Google-a se navodi da iako će kompanija moći da identifikuje vezu između klika na reklamu i kasnije kupovine karticom kupci će ostati anonimni, kao i da njihovi lični podaci neće biti deljeni sa oglašivačima.

Izvor: Beta

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.