Google pojačao kontrolu objavljivanja reklama na kontroverznim sajtovima

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Mar.2017, 11:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Google pojačao kontrolu objavljivanja reklama na kontroverznim sajtovima

Internet gigant Google predstavio je više mera za jačanje kontrole objavljivanja reklama pored kontroverznih sadržaja po mišljenju nekih, što je izazvalo živu polemiku u Velikoj Britaniji i povlačenje reklama više vodećih firmi

Znamo da oglašivači ne žele da se njihove reklame vezuju za sadržaje koji ne poštuju njihove vrednosti. Stoga od danas usvajamo čvršći stav prema sadržajima u kojima se izražava mržnja ili su uvredljivi„, rekao je komercijalni direktor >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Google-a Filip Šindler na vebsajtu te američke grupe.

Google je od kraja prošle nedelje bio zahvaćen polemikom u Velikoj Britaniji posle objavljivanja članka u Tajmsu prema kome su reklame jednog broja velikih firmi i organizacija okačene pored ekstremističkih sadržaja na internet platformi te američke kompanije, uključujući i na njenoj video filijali YouTube.

Medju kontroverznim porukama bile su izjave u odbranu silovanja, antisemitske izjave i pozivi na mržnju, naveo je list.

Jedan broj velikih firmi zbog toga je prekinuo oglašavanje preko Google-a, među njima lanac Marks and Spenser, banke RBS i HSBC, Mekdonlads, kao i velike medijske grupe kao što su BBC i Gardijan.

Kupovina i prodaja prostora za oglašavanje na Google-u ili njegovoj video filijali YouTube-u ne sprovodi se direktnim kontaktom već automatizovanim sistemom baziranim na algoritmu.

Google je i do sada navodio da filtrira sadržaje na kojima se postavljaju reklame. Ta grupa se sada angažovala da će efikasnije povlačiti reklame vezane za sadržaje gde se napadaju osobe na osnovu rase, vere ili roda, rekao je Šindler.

Takođe kada je reč o YouTube-u, Google će obezbediti da se reklame pojavljuju samo na sadržajima koje objavljuju osobe koje se drže principa te video platforme.

Takođe, oglašivači će moći lakše da kontrolišu gde im se postavljaju reklame na YouTube-u i na internetu. Oni će moći da biraju da ne budu povezani sa odredjenim internet sajtovima.

Sve u svemu, ove nove mere znatno će ojačati naš kapacitet da se pomogne oglašivačima da stignu do šire javnosti a da istovremeno poštuju svoje vrednosti„, rekao je Šindler.

Izvor: Beta

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.