Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jan.2020, 15:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Google Search desktop rezultati dobijaju favikone za sajtove i istaknutije oznake za reklame
Search rezultati dobijaju manji redizajn, gde će se naziv stranice sada pojavljivati ispod glavne linije koja sadrži favikon sajta i naziv domena. Google se nada da će isticanje brendiranja sajta korisniku omogućiti i pomoći da bolje razume odakle informacije stižu i koje stranice sadrže ono što korisnik traži.
Još jedna izmena je to što Google Search sada ima istaknutiju „Ad“ oznaju za reklame, koja je podebljana i više nije zelene boje.
Ikonice za sajtove igraju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << veliku ulogu u potvrđivanju svakog rezultata i pomažu korisnicima da lakše skeniraju stranice sa rezultatima i odluče šta sledeće da istražuju. Favikoni takođe pomažu u brendiranju sajtova, dok su webmasterima obezbeđeni vodiči i uputstva kako da izaberu pravu ikonicu za listinge.
Na mobilnim uređajima, ovaj dizajn podržava i nove formate sadržaja, kao što su AMP priče. Google bi mogao dodati još akcionih tastera i korisnih preview-a za rezultate Search kartica.
Google Search desktop favikoni i druge pomenute izmene se očekuju tokom ove nedelje.
Izvor www.benchmark.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...