Gledanost programa s nacionalnom pokrivenošću u prvih šest meseci 2015. godine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jul.2015, 00:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Gledanost programa s nacionalnom pokrivenošću u prvih šest meseci 2015. godine

Prvi program RTS-a je najgledaniji televizijski program u Srbiji u prvih šest meseci 2015. sa postignutim rejtingom od 4,3 odsto. Na drugoj poziciji je TV Pink (3,7% ), a na trećoj TV Prva (2,7%). Slede TV Hepi (2%), TV B 92 (1,8%) i Drugi program RTS-a (0,6%)

U prvih šest meseci 2015, Prvi program RTS-a je 143 dana imao najveći dnevni rejting i udeo u gledanosti, TV Pink 34, a TV Hepi 4 dana.

Najveći udeo (šer) u gledanosti televizije u prvih šest meseci 2015. ima Prvi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << program RTS-a (19%). Na drugoj poziciji je TV Pink (16,3%) , a na trećoj TV Prva (11,9 %). Slede TV Hepi (8,9%), TV B 92 (8%) i Drugi program RTS-a (2,5%).

Građani Srbije su gledali televiziju u proseku 327 minuta (5 sati i 27 minuta) dnevno. Najviše su gledali Prvi program RTS-a – 62 minuta dnevno, zatim TV Pink – 53, TV Prvu – 39, TV Hepi – 28, TV B 92- 26 i Drugi program RTS-a osam minuta dnevno.

Pozicioniranost televizijskih programa s nacionalnom pokrivenošću u prvih šest meseci 2015.

Sve vrste emisija (13) u prvoj polovini 2015. imali su samo Prvi i Drugi program RTS-a. Televizija Hepi je imala 10 vrsta emisija, TV Prva devet, a TV Pink i TV B 92 po osam programskih vrsta.

Prvi program RTS-a je imao najveću gledanost devet od 13 vrsta emisija, TV Pink 2 i TV Prva jednu. Na Prvom programu RTS-a najgledaniji je bio informativni program (5,3%), zatim igrani serijski (4,6%), komercijalni (4,6%), dečji program (4,5%), filmski (2,7%), obrazovni (2,7%), program iz kulture i umetnosti (2,5%), naučni (1,6%) i verski program (1,1%). Televizija Pink je imala najgledaniji zabavni (5,8%) i muzički (5,3%), a TV Prva dokumentarni program (2,9%). Sportske emisije su imale istu gledanost na Prvom programu RTS-a i na TV Prvoj (po 5,3%).

Pozicija nacionalnih TV programa prema rejtingu programskih vrsta u prvih šest meseci 2014. i 2015.

Prema kriterijumu zastupljenosti programskih žanrova u ukupno emitovanom programu, Drugi program RTS-a je, u poređenju s ostalim TV programima s nacionalnom pokrivenošću, imao najveće učešće šest programskih žanrova. To su dokumentarne emisije, emisije iz kulture i umetnosti, verske, obrazovne, muzičke i sportske emisije. Prvi program RTS-a je imao najveće učešće informativnih emisija (32,7%), Televizija Pink komercijalnih emisija (20,6%), a TV Hepi emisija iz nauke i o popularnoj nauci (4,9%) i zabavnih emisija (41,6%). Televizija B 92 je imala najveće učešće filmova i dečjih emisija (31,5%), dok TV Prva prednjači po obimu igranog serijskog programa (36,1%).



Zastupljenost programskih žanrova na nacionalnim televizijama u prvih šest meseci 2015.(u %)


* Osenčena su polja sa najvećim procentom učešća date programske vrste.

* Nisu dati podaci o učešću sadržaja izvan emisija (pregledi programa, dnevne najave i odjave, TV logo, promocije emisija (foršpani), poruke TV stanica (izvinjenja-saopštenja), nekomercijalne poruke drugih subjekata, sat, test -slika, prekidi i ostalo.

Na rang listi 20 najgledanijih emisija (bez ponavljanja naslova) u prvih šest meseci 2015, šesnaest su emisije Prvog programa RTS-a, tri TV Pink-a i jedna TV Prve.

Dvadeset najgledanijih televizijskih emisija u Srbiji u prvoj polovini 2015, bez ponavljanja

Na rang listi 20 najgledanijih emisija sa ponavljanjem naslova 19 su emisije Prvog programa RTS-a, a samo jedna TV Pink-a.

Najgledanija emisija u prvih šest meseci ove godine je Kviz: Slagalica emitovana na Prvom programu RTS-a, 25. januara 2015. u 19.06 sati. Rejting emisije je 20,2%, što je skoro 1.400.000 gledalaca prosečno po minutu.

Dvadeset najgledanijih televizijskih emisija u Srbiji u prvoj polovini 2015, sa ponavljanjem.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.