Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Maj.2015, 09:03 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Evropsko tržište onlajn oglašavanja dostiglo vrednost od 30,7 milijardi evra posle pet uzastopnih godina dvocifrenog rasta
Na Interact kongresu u Berlinu objavljeni su preliminarni rezultati godišnjeg istraživanja o potrošnji na digitalno oglašavanje u Evropi za 2014– AdEx Benchmark 2014
Prema ovogodišnjem istraživanju, ukupna vrednost tržišta digitalnog oglašavanja u Evropi iznosi 30,7 milijardi evra, beležeći i dalje dvocifren rast od 11,6% u odnosu na proteklu godinu.
Sva tržišta koja su učestvovala u istraživanju imaju pozitivan rast, dok čak dvadeset tržišta Evrope beleže >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dvocifren rast.
Displej oglašavanje je nadmašilo ostale kategorije rastom od 15,2%, a tempo rasta je znatno ubrzan u odnosu na 2013. godinu. Ukupna vrednost tržišta displej oglašavanja u 2014. godini bila je 10,9 milijardi evra.
U 2014. godini tržište plaćenih oglasa i listinga je poraslo za 5,8%, čime je dostiglo tržišnu vrednost od 4,9 milijardi evra. Ovaj segment oglašavanja je imao korist od poboljšanja stanja u ekonomiji, ali je sve više u trci za budžete sa oglašavanjem na pretraživačima i display oglašavanju zasnovanom na podacima o korisniku.
Mobilno oglašavanje sada čini 17,7% displej oglašavanja, sa stopom rasta od 72,5% u odnosu na 2013. godinu.
Slovenija – 43,1%
Irska – 33,3%.
Belorusija – 32,8%
10 vodećih tržišta po prihodima od onlajn oglašavanja:
UK – 8,9 milijardi evra
Nemačka – 5,4 milijardi evra
Francuska – 3,7 milijardi evra
Italija– 1,9 milijardi evra
Rusija – 1,8 milijardi evra
Holandija – 1,5 milijardi evra
Švedska – 1,0 milijardi evra
Španija – 0,9 milijardi evra
Danska – 0,7 milijardi evra
Norveška – 0,7 milijardi evra.
Adex 2014 za naše tržište u produkciji IAB Serbia može se preuzeti ovde.
Izvor: IAB Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...