Effie Index 2022: Objavljene najefektnije kompanije na svetu tokom 2022, među njima i one iz Hrvatske

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jul.2023, 17:20

Effie Index 2022: Objavljene najefektnije kompanije na svetu tokom 2022, među njima i one iz Hrvatske

Na rang-listama najefektnijih našle su se i druge agencije iz Hrvatske – 404, Human i Outdoor Akzent.

Prema rezultatima Effie Indexa iz 2022, koji vrednuje efektivnost zasnovanu na rezultatima prošlogodišnjeg takmičenja Effie Awards Croatia, čije su nagrade dodeljene prošle godine na Danima komunikacija u Rovinju, titulu najefektnije agencije u Hrvatskoj odnela je agencija Señor, koja je ujedno i jedanaesta najefektnija nezavisna agencija u Evropi. Najefektnijim brendom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Hrvatskoj 2022. proglašen je CESI, koji je i najefektniji oglašivač. Titula najefektnije grupacije prošle godine otišla je WPP-u, a najefektnije agencijske mreže pripala je mreži Ogilvy.

Effie Index rangira najefektnije kompanije prema rezultatima više od 50 nacionalnih takmičenja Effie Awards koje se prostiru na 125 tržišta širom sveta. Ove je to godine bilo više od 4 300 finalista i pobedničkih prijava s globalnih, regionalnih i nacionalnih takmičenja Effie Awards koja su se održala između 1. januara 2022. i 31. decembra 2022.

Na popisu izdvojenih rezultata za Hrvatsku kao najefektniji u marketinškoj komunikaciji prema rezultatima prošlogodišnjeg takmičenja Effie Awards Croatia svoje su mesto našli:

Señor, 404, Human, Outdoor Akzent, Imago Ogilvy, PINK MOON, PHD Media, Pro Media Group, Asombro Extremo i Impressum komunikacije u kategoriji najefektnije agencija

Señor, 404, Human, Outdoor Akzent, PINK MOON, Pro Media Group, Asombro Extremo, Impressum komunikacije, ZOO agencija i Producenti u kategoriji najefektnijih nezavisnih agencija

Ogilvy, PHD, Pro Media Group, iProspect, OMD, Real Grupa, BBDO Worldwide, Grey Group, Saatchi&Saatchi i VMLY&R u kategoriji najefektnijih agencijskih mreža

WPP, Omnicom, Dentsu, Publicis Groupe i Mastercard u kategoriji najefektnijih grupacija

Centar za edukaciju i istraživanje (CESI), Franck Jubilarna, Društvena akcija pošumljavanja opožarenih područja, Wiener osiguranje, Konzum, Kravica Kraljica, FRANCK CREMA, bonbon, Boom Box i Croatia osiguranje u kategoriji najefektnijih brendova i

CESI, Franck, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, World Organization of Scouts Movement, Fortenova grupa, Belje, Adris grupa, Atlantic Grupa, Colgate-Palmolive i Deutsche Telekom u kategoriji najefektnijih oglašivača.

Na globalnom nivou najefektnijih oglašivača, brendom, grupacijom, agencijskom mrežom, agencijom i nezavisnom agencijom proglašeni su AB InBev, McDonald’s, WPP, Ogilvy, Leo Burnett Middle East i Slap Global.

Oglašivači i agencije u svetu prepoznaju nagradu Effie kao vodeću nagradu u industriji koja podstiče i doprinosi uspehu brendova. Od 1968. godine osvajanje Effieja etabliralo se kao simbol globalnog uspeha.

Više o Effie Indexu saznajte na linku, a o takmičenju Effie Awards Croatia, koje organizuje HURA na Danima komunikacija, na zvaničnim stranicama.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.

Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.