Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Okt.2025, 10:59

Dvostruki trijumf Via Medie: prvo zlato s Golden Druma za BiH i ponovo titula Agencije godine u regiji

Bosna i Hercegovina je po prvi put u istoriji osvojila zlato na prestižnom međunarodnom festivalu kreativnosti Golden Drum.
Agencija Via Media trijumfovala je u kategoriji Creative Media Excellence Drum – Creative Use of Media, Events s kampanjom „Vrijeme je da stanemo“ za klijenta Bingo, dok je istovremeno po drugi put proglašena Adriatic Agency of the Year – najboljom agencijom u regiji.
Ovo priznanje nije samo potvrda ideje, već i čina koji je započeo promenu društvenih tokova. „Vrijeme je da stanemo“ nije bila samo kampanja, već poziv na buđenje savesti. U zemlji u kojoj žene godinama trpe nasilje, a institucije sporo reaguju, kreativnost je postala katalizator promene i simbol društvenog buđenja....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Dvostruki trijumf Via Medie: Zlato s Golden Druma za BiH i ponovo titula Agencije godine u regiji

Izvor: Nezavisne Novine, 15.Okt.2025, 12:30

Zlato koje slavi snagu ljudi koji vjeruju u ideju - i hrabrost onih koji su spremni staviti društvo ispred biznisa.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.