Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Nov.2017, 14:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Dva zlatna Semplera za DIRECT MEDIA sistem
Na marketinškom festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio dve prestižne nagrade – zlatni Sempler 2017, za kampanje bezbednosti u saobraćaju i podrške mladim preduzetnicima
Kampanja “Čuvaj se!”,nagrađena kao najbolje targetirana, je društveno odgovorna kampanja Direct Media realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije.
Iskrenom i snažnom emocijom kampanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je uspela da osvoji više od 5,5 miliona ljudi na internetu i da izazove preko 250 hiljada reakcija.
Na festivalu Sempl, projekat “Štartaj, Slovenija!” koji je osmislila i izvela kancelarija Direct Media u Sloveniji u partnerstvu sa Formitas BBDO, izabran je za najbolji u kategoriji “strateška upotreba media mix-a”.
U ovoj kampanji snage su udružili najveći trgovački lanac SPAR i slovenačka POP televizija, kako bi mladim preduzetnicima pomogli da plasiraju inovativne proizvode na tržište. Ovaj projekat je pored mnogih regionalnih nagrada, prethodno osvojio i priznanje na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja WARC Innovation Awards.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Direct Media dvostruko nagrađen
Izvor: Mondo, 24.Nov.2017
Na marketinškom festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio dve prestižne nagrade - zlatni Sempler 2017, za kampanje bezbednosti u saobraćaju i podrške mladim preduzetnicima...Foto: YouTube/screenshot Insert iz kampanje "Čuvaj se"..Kampanja "Čuvaj se!", nagrađena kao...