Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Apr.2021, 11:58

Dove i Lizzo Unite u snažnoj kampanji protiv nerealnih selfija

Dove i Lizzo Unite u snažnoj kampanji protiv nerealnih selfija

#TheSelfieTalk kampanja pokazuje kako obrađene fotografije utiču na gubitak samopouzdanja kod mladih žena.
Obrada fotografija može da bude zabava ali postoji i tamna strana. Kad su mlade žene bombardovane „savršenim“ slikama poznatih ličnosti, uticajnih osoba i prijatelja – to onda negativno utiče na njihovo samopouzdanje i iskrivljuje njihova očekivanja lepote.
Da bi se suočio sa ovim zabrinjavajućim trendom, Dove se udružio sa nagrađivanom Grammy pevačicom i zagovornicom samopouzdanja kada je telo u pitanju, Lizzo Unite, u novoj globalnoj kampanji pod nazivom „The Selfie Talk“, koja ima za cilj da društvene medije učini pozitivnijim i mestom koje će osnaživati mlade žene....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.