Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Apr.2021, 11:58
Dove i Lizzo Unite u snažnoj kampanji protiv nerealnih selfija
#TheSelfieTalk kampanja pokazuje kako obrađene fotografije utiču na gubitak samopouzdanja kod mladih žena.
Obrada fotografija može da bude zabava ali postoji i tamna strana. Kad su mlade žene bombardovane „savršenim“ slikama poznatih ličnosti, uticajnih osoba i prijatelja – to onda negativno utiče na njihovo samopouzdanje i iskrivljuje njihova očekivanja lepote.
Da bi se suočio sa ovim zabrinjavajućim trendom, Dove se udružio sa nagrađivanom Grammy pevačicom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i zagovornicom samopouzdanja kada je telo u pitanju, Lizzo Unite, u novoj globalnoj kampanji pod nazivom „The Selfie Talk“, koja ima za cilj da društvene medije učini pozitivnijim i mestom koje će osnaživati mlade žene.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...