Dodatna kontrola nad reklamama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Sep.2011, 13:49   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dodatna kontrola nad reklamama

ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Nacionalni kodeks oglašavanja trebalo bi da bude usvojen u Srbiji u prvoj polovini sledeće godine... (KLJUČNE REČI: izvršna direktorka ogranka Međunarodne asocijacije oglašivača Jelena Ivanović; Zakon o oglašavanju; IAA; marketinške komunikacije; reklame; reklamiranje; oglašivači; Međunarodna trgovinska komora; advertising; advertajzing; mediji; marketing)...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.