Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Jan.2024, 16:42
Direct Media United Solutions odlučivanje zasnovano na marketing podacima podiže na viši nivo
Osim Marijane Agić-Molnar, novog CEO-a Direct Media, koja je na tržištu podataka prisutna duži niz godina, rukovodeći Adriatic regijom kompanije GfK, tu su i Goran Tintor, Miodrag Vujinović, Dušan Dingarac, Darko Blagoijević i Vesna Škaro-Petrić. Novi tim sa sobom nosi posebne veštine vezane za upotrebu, integraciju i analizu različitih setova podataka kao i duboko razumevanje ponašanja kupaca naših klijenata. Uključivanjem iskusnog tima sa dugogodišnjim karijerama u industriji podataka, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Direct Media United Solutions od sada je u mogućnosti da svojim klijentima donošenje odluka zasnovano na marketing podacima podigne na novi nivo. U pitanju je potpuno nova usluga koju druge agencije na našem tržištu nemaju, a koja će klijentima pomoći da bolje iskoriste podatke kojima raspolažu i budu efikasniji u svojim marketing aktivnostima.
Podrška klijentima od strane tima stručnjaka Direct Medie ogledaće se u nekoliko segmenata:
Direct Media United Solutions je vodeći agencijski sistem u jugoistočnoj Evropi, mreža profesionalaca u više zemalja: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji. Naša jedinstvena metodologija kombinuje najbolje od medija, kreativnosti, tehnologije i podataka. Ovakav holistički pristup je pokretačka snaga u kreiranju inovativnog i efikasnog advertisinga čiji je temelj u medijskom planiranju i buyingu.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...