Digitalna antropološkinja Rahaf Harfoush: Rad i posao samo su početak, tehnologija daje novu definiciju prijateljstvu i tradicionalnim odnosima

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Feb.2024, 13:47

Digitalna antropološkinja Rahaf Harfoush: Rad i posao samo su početak, tehnologija daje novu definiciju prijateljstvu i tradicionalnim odnosima

Harfoush je prepoznata kao jedna od najvažnijih mislilaca budućnosti koji će oblikovati svet, podeliće svoja razmišljanja s hrvatskom poslovnom zajednicom 15. maja 2024. u Zagrebu.

Rahaf iza sebe ima bogato iskustvo na zavidnim pozicijama. Na Svetskom ekonomskom forumu vodila je odeljenje koje je identifikovalo startape koji doprinose boljitku sveta. Bila je deo tima za digitalne medije u predsedničkoj kampanji Baraka Obame 2008. Napisala je knjigu bestseler >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << o tome kako su društveni mediji revolucionirali političke kampanje. Danas je član savetodavnog tela Ujedinjenih nacija za veštačku inteligenciju, saradnik za politiku Oxford Internet Institutu i savetnica Komisije predsednika Makrona o uticaju tehnologije na demokratiju.

„Stojimo na pragu jedne od najvećih tehnoloških promena sa kojima se suočavamo kao civilizacija. Automatizacija, algoritmi i veštačka inteligencija napreduju eksponencijalnom brzinom, a tehnologija menja pravila društva koja postoje decenijama“, naglašava Rahaf Harfoush i napominje da su rad i posao samo početak te da tehnologije daje novu definiciju odnosima i tradicionalnom prijateljstvu.

Anita Letica, generalni direktor za tržišta Hrvatske i Slovenije u kompaniji Philip Morris International, u susret konferenciji nadovezala se: „Kada razmišljamo o inovativnim sektorima, duvanska industrija verovatno nije prva stvar koja nam pada na pamet, ali to je nešto što se unazad nekoliko godina ubrzano menja upravo zato što je Philip Morris pokrenuo ogromnu transformaciju cele industrije. Ova promena je prvenstveno rezultat osluškivanja potreba potrošača, a počiva na inovativnosti, tehnološkom napretku, naučnim dostignućima i – hrabrosti. Jer ako želimo da stvaramo bolju budućnost, moramo raskinuti sa prošlošću i biti spremni da prihvatimo novi nivo napretka koji nam budućnost donosi. Tempo tehnoloških promena i razvoj inovativnih rešenja je brži nego ikad, a došlo je vreme kada i mi kao kompanija možemo biti deo rešenja velikog društvenog problema, uz značajno ulaganje u tehnologiju i nauku, a vođeni jasnom svrhom stvaranja budućnosti bez duvanskog dima. Moramo svi zajedno da stvorimo ambijent koji će biti podsticajan za dalja ulaganja u nauku, tehnološka i inovativna rešenja, jer svaki izgubljeni trenutak je propuštena prilika za razvoj društva u kojem živimo.“

Zajedno sa Rahaf Harfoush, na konferenciji Future Tense povered by Lürssen, će govoriti Lasse Jonasson o budućnosti tehnologije, Martin Kruse o održivosti, a Costas Markides i Felipe Gomez o budućnosti liderstva.

Pored Lürssen Design Centar Kvarner te Philip Morris International, partneri konferencije su: Futura DDB, Iverpan, Nestlé, Planetopija, Raiffeisen Bank i Visa. Hospitality partneri su Croatia Airlines, De’Longhi, Esplanade Zagreb Hotel i Turistička zajednica grada Zagreba. Konferencija je pod pokroviteljstvom Ambasade Kraljevine Danske u Republici Hrvatskoj.

Konferencija je namenjena donosiocima odluka i stručnjacima koji ne žele samo da se prilagođavaju promenama, već aktivno oblikuju poslovanje i svoje buduće uloge.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.