Digital Takeover – od početaka digitalne transformacije do revolucije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jan.2017, 17:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Digital Takeover – od početaka digitalne transformacije do revolucije

ZAGREB – Velika transformacija hrvatske digitalne scene započela je u martu 2015. godine pokretanjem Digital takeover, inovativne edukacijske platforme 24sata

Kroz 10 evenata, konferencija i predavanja više od 1000 učesnika i digitalnih stručnjaka podelili su svoje iskustvo i znanje te prezentovali aktuelna događanja u svetu digitalnog marketinga.

Kao deo projekta 24sata u saradnji sa agencijom IPSOS 2016. godine sproveo je istraživanje * medijskih navika potrošača >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Hrvatskoj koje je definitivno pokazalo veliki preokret na medijskoj sceni. Rezultati istraživanja ukazuju na jačinu uticaja Interneta na potrošače te se iz tog razloga Digital Takeover konferencijom želi osvestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje.

Sa željom da postane centralno mesto okupljanja digitalne zajednice, Digital Takeover iz godine u godinu okupljao je sve veći broj vodećih ljudi hrvatskih firmi i medijskih agencija te stručnjaka za digitalnu transformaciju. Od marta 2015. do novembra 2016. godine svojim bogatim znanjem i iskustvom doprineli su mu brojni stručnjaci poput Martine Zeljko iz Gemiusa, Marije Kolak iz Google Hrvatska te Johana Ronnestam, koji je svojevremeno proglašen najvećim švedskim autoritetom u digitalnom marketingu.

Ronnestam je na posebnom dvodnevnom VIP Digital Takover eventu direktorima marketinga i članovima uprava vodećih kompanija u Hrvatskoj prezentovao glavne digitalne trendove i primere iz svoje dugogodišnje prakse. Presek trendova mobilnog oglašavanja, predstavljanje uspešnog poslovnog modela naplate sadržaja na internetu, inovacije unutar klasičnih formata online oglašavanja, video formati te budućnost komunikacije, neke su od tema koje su se obrađivale na dosadašnjim meet-upovima, a među svim Digital takeover do sada posebno treba istaći prošlogodišnji, održan u hotelu Hilton, koji je okupio gotovo 200 vodećih ljudi hrvatskih firmi, direktora marketinga, lidera medijskih agencija te stručnjaka za digitalnu komunikaciju gde su im eksperti 24sata predstavili goruće teme iz sveta komunikacija te po prvi put su predstavljene velike digitalne inovacije 24sata koje su donele revoluciju na hrvatsko medijsko tržište.

Aktuelne teme dosadašnjih Digital takeover i njegova uspešnost, motiv su za najveću regionalnu digitalnu konferenciju koja će se održati 14. marta na lokaciji CineStar Zagreb, Branimir centar. Na konferenciji će o gorućim problemima digitalnog sveta razgovarati vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci fokusirajući se na važnost ulaganja u digitalno oglašavanje.

* Analiza stanja na tržištu pokazuje da na 47% potrošača utiče Internet pri donošenju konačne odluke o kupovini, dok se više od polovine potrošača pre odluke o kupovini putem Interneta detaljno informiše o proizvodima i uslugama, a poruke poslate putem Interneta podstaći će više od polovine potrošača na formiranje opšteg utiska o brendu. (Izvor 24sata / IPSOS 2016.)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.