
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2025, 17:39
Digital News Report 2025: Društvene mreže i videi sve se više koriste za praćenje vesti
Praćenje tradicionalnih medija poput televizije, štampe i web portala nastavlja da opada, dok raste oslanjanje na društvene mreže, video platforme i online agregatore, pokazuje četrnaesto izdanje Digital News Reporta. Istraživanje Reutersovog instituta za studije novinarstva za 2025. godinu temelji se na podacima sa šest kontinenata i iz 48 tržišta, uključujući po prvi put i Srbiju. Istraživanje je sprovedeno putem online upitnika od sredine januara do kraja februara 2025. godine.
Izveštaj pokazuje da u većini zemalja tradicionalni mediji sve teže uspostavljaju vezu s publikom. Beleži se pad interesovanja, nisko poverenje i stagnacija u broju digitalnih pretplata.
Glavni autor izveštaja Nic Newman navodi...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...