
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Jun.2025, 13:18
Digital Day 2025: Vodeći svetski i domaći eksperti predstavili budućnost digitalnog marketinga
Igor Černiševski, izvršni direktor IAB Srbija, zvanično je otvorio konferenciju, a odmah zatim je Đorđe Bukinac iz GroupM Nexus-a predstavio najnoviji AdEx izveštaj. Podaci pokazuju da je digitalno oglašavanje u Srbiji dostiglo vrednost od 132,48 miliona evra, ostvarivši snažan rast od 24%. Srbija je ponovo zauzela treće mesto po procentualnom rastu u Evropi. Display oglašavanje prednjači sa 91,8 miliona evra i rastom od 33%, dok je Paid Search ostvario 27,2 miliona evra uz rast od 35%. Video segment je posebno uspešan sa 25,55 miliona evra i rastom od 32,3%, a social media marketing je dostigao 46,6 miliona evra uz rast od 28%. Uprkos impresivnim rastom, digitalna potrošnja po glavi stanovnika u Srbiji iznosi...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Održana konferencija Digital Day 2025
Izvor: ItRešenja.com, 03.Jun.2025
Konferencija Digital Day 2025 održana je 29. i 30. maja u Domu omladine u Beogradu. Oko šest stotina stručnjaka iz zemlje i regiona saznalo je najnovije podatke o digitalnom tržištu i načinima na koje AI menja industriju oglašavanja. Igor Černiševski, izvršni direktor IAB Srbija, zvanično...