“Digital 2017” domaćin medijskim i telekomunikacionim profesionalcima iz celog regiona

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Sep.2017, 13:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

“Digital 2017” domaćin medijskim i telekomunikacionim profesionalcima iz celog regiona

Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima „Digital“, četvrtu godinu zaredom, organizuje kompanija Color Media Communications

#Digital2017 – trajaće dva dana – 07. i 08. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva, a konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Prvi dan konferencije, četvrtak 7. septembar u 9:30h, otvoriće Vladan Vukosavljević, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ministar kulture i informisanja Republike Srbije, Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i Nj. E. Narinder Čauhan, ambasadorka Indije u Srbiji.

Drugi dan konferencije, petak 8. septembar u 10h, otvoriće Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Srbije i Nj. E. Alona Fišer-Kam, ambasadorka Izraela u Srbiji.

Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Srbiji, koji je otvorio prošlogodišnju konferenciju, održaće prezentaciju pod nazivom “#UKSRB180 – Diplomatska istorija se sreće sa digitalom”.

#Digital je konferencija na kojoj učestvuju CEO telekoma u regionu i to je jedini skup koji okuplja prve ljude vodećih operatera. U ovom panelu će učestvovati: Jacky Zhao, regionalni direktor Huawei Device za Srbiju, Slobodan Đinović, generalni direktor kompanije Orion telekom, Victoriya Boklag, direktorka SBB-a i predsednica za marketing i medije United Grupe, Rudolf Skobe, predsednik Upravnog odbora Telekoma Slovenije, Predrag Ćulibrk, izvršni director Telekoma Srbije, Ingeborg Øfsthus, generalna direktorka Telenora Srbije i Dejan Turk, izvršni director VIP Mobile.

Tokom dva dana u okviru devet panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, budućnosti filma i bioskopa u digitalnom dobu, revolucijama na društvenim mrežama, marketinškoj i medijskoj sceni i njenoj budućnosti, kao i o kriznom komuniciranju, Uberu, gorućim temama IT scene i drugo.

O budućnosti digitalnog plaćanja govoriće nam Dmitrij Mamzeliev odgovoran za razvoj i isporuku Visa Core proizvoda u okviru regiona Zajednice nezavisnih država i regiona Jugoistočne Evrope. Osnivač i generalni direktor We are Developers, najveće zajednice programera u Evropi, Benjamin Rušin, govoriće o potrazi za “blistavim umovima”.

Razgovor „JEDAN NA JEDAN“ sa Dušanom Kovačevićem, direktorom Exit Festivala, na temu “Regionalna ekspanzija globalnog brenda u oblasti kreativnih industrija”, vodiće Tomislav Ricov, Weekend Media Festival.

Lenja Faraguna, MarCAREting and Clarity Coach, marketing konsultant, preduzetnica, jedna od najzanimljivijih govornica današnjice, sa titulama jedne od “12 World Changers by the New York Times Bestselling author Roy H. Williams” i jedne od “40 most influential radio personalities under 40 by the Radio Advertising bureau USA”, drugog dana konferencije održaće prezentaciju pod nazivom “Marketing je mrtav: Šta je budućnost?”

Samo neki od ovogišnjih učesnika su Igor Stoimenov, Planet TV Slovenija, Nebojša Bradić, RTS, Vladimir Gašić, Dorcel TV, Isabelle de Courson, Hola TV (Hola! / Hello!) Madrid, Dragan Varagić, digital expert, Manja Grčić, Antena Grupa, Voja Žanetić, marketing agencija MOSAIC, Aleksandra Radujko, New Media Team, Aleksandar Šapić, predsednik Opštine Novi Beograd, Tanja Vojtehovski, novinar, Milomir Marić, Happy TV, Maja Vujasković Đureinović, IKEA, Danijel Koletić, PRO PR, Ivana Konstantinović, B92, Boban Jevtić, Filmski centar Srbije, Radomir Lale Marković, TAG Media, Miloje Sekulić, Internet consultant, Slobodan Marković, RNIDS, Vukašin Stojkov, Startit, Tomislav Ricov, Weekend Media Festival, Sanja Milaković Kolundžija, Executive group, Marija Matić, Direct Media i mnogi drugi.

Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digital2017.rs

*** Izjave učesnika pred konferenciju***

O digitalnom plaćanju:

Od tableta do telefona, pametnih uređaja i prenosive tehnologije – Visa Digital Solutions podržavaju nove platne tehnologije koje potrošačima omogućavaju da plaćanja izvrše unosom pin-a, beskontaktno, skeniranjem QR koda, ili samo jednim klikom. Među najaktuelnijim temama su mobilna plaćanja, NFC, QR kodovi, online trgovina. I naravno, možemo očekivati još veći uticaj IoT (Internet of Things) trenda koji je omogućio konstantnu povezanost dok je umreženost postala novi način života”, Dmitrij Mamzeliev, direktor, VISA Core Products CIS & SEE

O budućnosti mobilnih uređaja:

Danas svi koristimo pametne telefone koji su postali naša produžena ruka, alat koji koristimo za obavljanje svakodnevnih poslovnih obaveza ili za igru i zabavu. Radimo na tome i verujemo da je sledeći korak u evoluciji mobilnih uređaja nastanak inteligentnih telefona, koji neće biti samo alat već svojevrsna verzija ličnog sekretara, odnosno ličnog asistenta”, Jacky Zhao, regionalni direktor Huawei Device za Srbiju

O digitalnoj diplomatiji:

Digitalna diplomatija je samo tehnološki unapređen produžetak tradicionalne diplomatije. Digitalna diplomatija jeste jedna nova diplomatska veština, ali su njeni zadaci i ciljevi isti kao i pre 10, 50 ili 100 godina. Ja ne radim ništa suštinski drugačije od onoga što sam radio pre 36 godina, kada sam ušao u diplomatsku službu. Zadatak diplomata je oduvek isti – razumevati, komunicirati i uticati. Digitalnu diplomatiju pre svega posmatramo kao fantastičnu šansu da, zahvaljujući tehnološkim inovacijama, svoj posao radimo još efikasnije i kvalitetnije, ali i da ostvarimo direktne kontakte sa još većim brojem najrazličitijih aktera na javnoj sceni. Pametni telefoni ne mogu da zamene diplomate, ali mogu da im pomognu da svoj posao rade neuporedivo bolje”, Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Srbiji

O telekomunikacionom tržištu:

“Konkurencija je oštra i stalno se menja. Više se ne takmičimo samo lokalno, jer je sve više međunarodnih učesnika koji nude usluge u našem prostoru. Ta promena je za nas snažan podsticaj da se krećemo napred, ka procesu transformacije u kojem moramo veoma ozbiljno da se angažujemo da bismo ostali konkurentni. Znamo potrebe naših korisnika. Oni žele internet, i to sve veću količinu podataka iz dana u dan. Koriste ga da se zabave, da uživaju, stiču nova znanja i informacije. Žele da koriste servise gde god da se nalaze, i da sve radi besprekorno”, Ingeborg Ofsthus, generalna direktorka Telenora Srbije

O potrebama klijenata:

Više od polovine postpejd korisnika u Srbiji ima smart uređaj a obim internet saobraćaja svakodnevno raste. U Vipu je količina interneta u terabajtima za čak 160% veća u odnosu na prošlu godinu, najviše zahvaljujući 4G mreži. Naravno, prostora za rast još ima, i očekujem da će u bližoj budućnosti svaki korisnik u Srbiji imati barem jedan smart uređaj. Nedavno istraživanje pokazuje da se Srbija nalazi na 41. mestu u svetu, od 189 zemalja, prema prosečnoj brzini interneta. Prema drugom istraživanju nalazimo se u samom svetskom vrhu po prosečnim brzinama 4G mreže, na 14. smo poziciji od 70 zemalja. Rekao bih da u pogledu nivoa kvaliteta i kapaciteta mrežne infrastrukture ubrzano hvatamo korak sa razvijenijim zemljama. Korisnici sve više traže jednostavna i efikasna rešenja koja im štede vreme i novac”, Dejan Turk, izvršni direktor VIP Mobile

O medijima i digitalnim platformama:

Prosečna osoba u Srbiji gleda više od 5 sati televizijskog programa dnevno, što vašu zemlju stavlja među prvima u regionu i globalno. SVOD usluge poput Netflix-a su marginalne u ovom trenutku, dok uspeh SBB-ove TV Everywhere usluge D3Go dokazuje da gledoci iz Srbije imaju potrebu i za digitalnim rešenjima. U drugim aspektima televizije, tržište bivše Jugoslavije bitno ne zaostaje za drugim tržištima.

Verujemo da će SVOD usluge i linearni TV kanali nastavi da koegzistiraju i u budućnosti. AMC Networks, koja posluje sa linearnim kanalima širom sveta, već je ušla u globalnu SVOD arenu
”, Michael Moriarty, direktor AMC Networks International – Central Europe

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.