Davor Bruketa novi predsednik Uprave HURA-e

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2015, 14:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Davor Bruketa novi predsednik Uprave HURA-e

ZAGREB – Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) juče je izabrala novo rukovodstvo udruženja koje će je predstavljati iduće četiri godine

Za predsednika Uprave HURA-e izabran je Davor Bruketa (Bruketa&Žinić), dok su za ostale članove Uprave imenovani Božidar Abramović (OMD Media), Daniel Ackerman (Degordian), Mario Fraculj (McCann Zagreb) i Andrea Štimac (Direct Media Komunikacije).

Novoizabrani predsednik Uprave HURA-e, Davor >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Bruketa izjavio je: „Novo će rukovodstvo HURA-e pre svega raditi na povećanju izvoza i korišćenju zajedničkih znanja za širenje na nova tržišta. Osim toga, radićemo na otkrivanju i okupljanju novih članova, svih stvarnih aktera industrije tržišnih komunikacija, oko zajedničkih izazova i njihovog rešavanja, a posvetićemo se i uvođenju novih sertifikata u struci. Nastavićemo i s dosadašnjim uspešnim projektima udruženja poput nacionalnog festivala Dani komunikacija, regionalne revije BalCannes i HOWtoWOW edukativnog programa, koje je izgradilo dosadašnje rukovodstvo na čelu s Damirom Ciglarom iz agencije Imago i još uvek izvršnom direktoricom Dunjom Ivanom Ballon.“

Pored Uprave, izabrani su i novi članovi ostalih radnih tela HURA-e. Za novog predsednika skupštine izabrana je Andrea Šumanovac (Unex Grupa), a funkciju potpredsednika skupštine vršiće Krešimir Renzo Prosoli (Real Grupa). U Sud časti izabrani su Kamilo Antolović (K&K promotion), Luka Duboković (BBDO Zagreb) i Neven Jacmenović (Nivas). Komisiju za članove čine Senad Mehdin (TBWA Zagreb) kao predsednik komisije, Una Zima (Spotstudio) i Paola Baborić (Publicis).

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a deluje promovišući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovno sarađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svetu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.