
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Avg.2025, 15:42
Da li ste znali da čak 30% kikirikija nikada ne stigne do potrošača?
Kompanija Mars pokrenula je svoj prvi sveobuhvatni program posvećen zaštiti kikirikija – „Plan za zaštitu kikirikija“, kako bi odgovorila na sve veće izazove u globalnom snabdevanju ovom važnom namirnicom.
Kompanija Mars je jedan od pet najvećih kupaca kikirikija na svetu, sa više od 135.000 tona godišnje koje koristi za potrebe svojih globalnih brendova, uključujući i brendove kao što su Snickers i M&M’s.
Kompanija ima jasan cilj: da pomogne u sprečavanju gubitaka useva koji trenutno dovode do toga da čak 30% kikirikija nikada ne dođe do potrošača – što poljoprivrednicima nanosi višemilionske gubitke i ugrožava izvor proteina za milione porodica širom sveta. Zbog rigoroznih standarda...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...