
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Okt.2025, 16:17
DION daje glas onima koji ga nemaju – pokrenuta nacionalna kampanja za udomljavanje napuštenih životinja
Kampanja je pokrenuta u saradnji sa partnerima Led Mreža Srbije i ljudima okupljenim oko @udomi.bre platforme, uz snažnu poruku: „Svako ime traži svoj dom.“
Tokom trajanja kampanje, u Beogradu i još šest gradova Srbije (Novi Sad, Pančevo, Čačak, Kragujevac, Zaječar i Niš), sa digitalnih ekrana gledaće vas oni kojima ste najpotrebniji — napuštene njuške koje čekaju da ih neko konačno primeti.
Platforma DION, koju je lansirala Direct Media United Solutions je tehnološki novitet na tržištu. U pitanju je prva pDOOH (programmatic digital out-of-home) inicijativa u regionu uz pomoć koje je kreirana ova CSR kampanja.
DION je nova digitalna platforma koja omogućava brzu, fleksibilnu i ciljanu...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...