Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Sep.2017, 14:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Chrome će od naredne godine sprečavati sajtove da puštaju reklame sa zvukom
Ranije je već objavljeno da Chrome planira da predstavi svoju tehnologiju filtriranja oglasa, ali do sada nije bio poznat termin objave ove tehnologije
U najnovijem Chrome development blogu, otkriveno je da će Chrome 64 doneti restrikcije za reklame koje se automatski reprodukuju, sprečavajući ih da puštaju zvuk, osim ukoliko korisnik ne izrazi drugačiju želju.
Očekuje se da će funkcija biti dostupna u Chrome 63 verziji (dostupna od oktobra) i biće omogućena za određene >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sajtove, dok će u potpunosti biti omogućena u Chrome 64 verziji, koja stiže u januaru 2018. godine.
Google želi da kreira sistem sa reklamama koji je prijatan za korisnike, ali i koristan za oglašivače uz kompanijinu sopstvenu tehnologiju filtriranja reklama. Tehnologija će filtrirati napadne reklame i reklame koje automatski puštaju zvuk.
Izvor: www.benchmark.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...