Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jun.2023, 09:36

Cannes Lions 2023: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative B2B, Creative Data, Direct, Media, PR i Social & Influencer

Grand Prix u kategoriji Creative B2B je pripao kampanji „Eart4„, za Global Compact Brazil Network, koju je kreirala agencija AlmapBBDO.

U kategoriji Creative Data Grand Prix je osvojio projekat „The Artois Probability“ koji je kreiran za Stella Artois od strane agencije GUT Buenos Aires

Projekat „Runner 321“ koji je kreirala agencija FCB Toronto za adidas, je osvojio Grand Prix u kategoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Direct.

Kampanja „#TurnYourBack“ agencijeOgilvy, za „Dove“ je osvojila Grand Prix u kategoriji Media



Projekat „ Self Love Bouquet“ za DoorDash, koji je kreirala agencija GUT je osvojio Grand Prix, sinoć u kategoriji PR

KampanjaFlipvertising koju je agencija CHEP Network kreirala za Samsung je osvojila Grand Prix u kategoriji Social & Influencer Lions,

Priredila: Snežana Milić

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.