Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jun.2023, 09:36
Cannes Lions 2023: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative B2B, Creative Data, Direct, Media, PR i Social & Influencer
Grand Prix u kategoriji Creative B2B je pripao kampanji „Eart4„, za Global Compact Brazil Network, koju je kreirala agencija AlmapBBDO.
U kategoriji Creative Data Grand Prix je osvojio projekat „The Artois Probability“ koji je kreiran za Stella Artois od strane agencije GUT Buenos Aires
Projekat „Runner 321“ koji je kreirala agencija FCB Toronto za adidas, je osvojio Grand Prix u kategoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Direct.
Kampanja „#TurnYourBack“ agencijeOgilvy, za „Dove“ je osvojila Grand Prix u kategoriji Media
Projekat „ Self Love Bouquet“ za DoorDash, koji je kreirala agencija GUT je osvojio Grand Prix, sinoć u kategoriji PR
KampanjaFlipvertising koju je agencija CHEP Network kreirala za Samsung je osvojila Grand Prix u kategoriji Social & Influencer Lions,
Priredila: Snežana Milić
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...