Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jun.2021, 16:41

Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR i Social & Influencer

Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR i Social & Influencer

Poznati su dobitnici Kanskih Lavova u još šest kategorija
U kategoriji Creative Data, Grand Prix je osvojila agencija Rothco, Part of Accenture Interactive Dublin za projekat „Saylists“ realizovan za Warner Music Group
U kategoriji Creative Strategy, Grand Prix je pripao agenciji Goodby Silverstein & Partners San Francisco i projektu „Can’t Touch This“ koji je realizovan za brend Cheetos
Agencija David Madrid je osvojila Grand Prix u kategoriji Direct kao i u kategoriji Social & Influencer za kampanju „Stevenage Challenge“ koja je realizovana za Burger King
Grand Prix u kategoriji Media – agencija FCB...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.