Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR i Social & Influencer

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jun.2021, 16:41

Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR i Social & Influencer

Poznati su dobitnici Kanskih Lavova u još šest kategorija

U kategoriji Creative Data, Grand Prix je osvojila agencija Rothco, Part of Accenture Interactive Dublin za projekat „Saylists“ realizovan za Warner Music Group

U kategoriji Creative Strategy, Grand Prix je pripao agenciji Goodby Silverstein & Partners San Francisco i projektu „Can’t Touch This“ koji je realizovan za brend Cheetos

Agencija David Madrid >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je osvojila Grand Prix u kategoriji Direct kao i u kategoriji Social & Influencer za kampanju „Stevenage Challenge“ koja je realizovana za Burger King

Grand Prix u kategoriji Media – agencija FCB Chicago za projekat „Boards of Change“ kreiran za City of Chicago; Telekom Pakistan Islamabad za projekat „Naming The Invisible By Digital Birth Registration“

U kategoriji PR, Grand Prix – FCB Chicago za rad „Contract For Change“ realizovan za AB InBev; projekat „The Bread Exam“ za Sam Spinneys Flour realizovan od strane agencije McCann Paris

U kategoriji Social & Influencer grand Prix je pored agencije David Madrid osvojila i agencija R/Ga San Francisco sa projektom „Superb Owl“ za Reddit

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.