COCA-COLA oživela stare zanate i otkrila nezaboravne ukuse Srbije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2018, 17:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

COCA-COLA oživela stare zanate i otkrila nezaboravne ukuse Srbije

Upravo to je ono što ljudi žele da sačuvaju od zaborava i prenose kroz generacije. S druge strane Coca-Cola je prepoznata kao svetski brend koji donosi inovacije i nove trendove čije kampanje nas iznova iznenađuju.

Kako izgleda susret lokalne tradicije i savremenog brenda i da li je moguće spojiti ih u nešto jedinstveno ali tako da zadrže svoje specifičnosti? Coca-Cola serijal „Nezaboravni ukusi Srbije“ prikazuje taj susret i nastajanja nečeg novog kroz nesvakidašnju gastro >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << avanturu. Kreirajući 12 epizoda, emitovanih na Facebook kanalu Coca-Cola Srbija, prikazana su jela domaće kuhinje tipična za sve krajeve zemlje, koja su zatim inspirisala Coca-Colu da im da modernu notu. I zaista se može sagledati koliko su naši specijaliteti autentični – samsa, belmuž, šufnudle, bulgur i mnoga druga izvorna jela koja su ovim sačuvana od zaborava.

A tokom ovog putovanja i otkrivanja nezaboravnih ukusa i jela, Coca-Cola je istovremeno pronašla inspiraciju i u tradicionalnim zanatima.

Naša tradicija je nepresušan izvor nadahnuća i ideja. Tako su nastali prvi ručno rađeni bilbordi inspirisani našim kulturnim nasleđem. Svojevrsni pleteni, tkani, vezeni bilbordi, i prvi goblen velikog formata koji na inovativan način integrišu stare zanate sa savremenim načinom komunikacije. Oni su postavljeni u četiri grada, u četiri regiona Srbije, a ove jedinstvene radove uskoro će moći da vide svi zainteresovani sugrađani i da saznaju više o tome kako su nastali“, rekla je Tanja Petrović iz Coca-Cola kompanije.

Unikatni bilbordi rezultat su višemesečnog rada predstavnica starih zanatskih udruženja, a prema kreativnoj ideji tima agencije McCann Beograd. “Ideja je nastala iz želje da se lokalni duh, tradicija i umetnost spoje sa popularnom kulturom sadašnjice, čiji je Coca-Cola deo. Želeli smo da izađemo iz klasičnih kanala komunikacije i da napravimo moderan omaž našoj tradiciji”, dodala je Jelena Lešević, Account Director agencije McCann Beograd.

Ova ručno rađena remek dela bila su premijerno izložena u Konaku kneginje Ljubice u Beogradu, 19. maja, tokom Noći muzeja. Posetioci su imali priliku da se i sami oprobaju u starim zanatima, kao i da vide kako je izgledalo gastro putovanje kroz Srbiju.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.