[CANNES LIONS 2021] VOLJENA DANIČIĆ, Direct Media United Solutions: „Očekujem da ćemo imati prilike da vidimo odlične primere komunikacije u kriznim situacijama“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jun.2021, 16:38

[CANNES LIONS 2021] VOLJENA DANIČIĆ, Direct Media United Solutions: „Očekujem da ćemo imati prilike da vidimo odlične primere komunikacije u kriznim situacijama“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Voljenoj Daničić, Head of Creative agencije Direct Media United Solutions…Razgovor vodio Nenad Danilović

Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival?

– Ove godine nismo prijavili radove za Cannes Lions festival, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << svoju energiju smo uložili u nove projekte i kampanje za koje verujemo da će moći da se nađu naredne godine na festivalu.

Imate li svoje favorite među kampanjama posmatrano na svetskom nivou? Ako imate, navedite te kampanje i dajte svoje obrazloženje zašto u tim kampanjama vidite posebnu vrednost.

– Prošla godina je zaista, iako teška, bila veoma inspirativna za kreativce i ljude iz advertajzing insdustrije. Ceo svet se okrenuo, mnoge stvari su isplivale na površinu i mnogi problemi su došli u fokus. Kao rezultat svega toga, između ostalog, imamo i odlične kampanje koje za cilj imaju menjanje društvene svesti i pokretanje promena. Ne mogu da kažem da imam određenog favorita, ali kampanje koje su društveno angažovane i imaju viši cilj uvek imaju moj glas.

Da li ste registrovali neke promene u organizaciji ovogodišnjeg Cannes Lions festivala? Kako ocenjujete te promene? Šta vam vaša intuicija govori, da li će biti povećano prisustvo agencija iz celog sveta sa svojim radovima na predstojećem festivalu? Da li očekujete bolju ili lošiju ponudu radova agencija, u kvalitativnom smislu?

– Velika promena u organizaciji sada svakako jeste što se ceo festival održava potpuno online. Samim tim, dostupniji je široj publici, što vidim kao pozitvnu promenu. Sada će više ljudi imati priliku da se upozna sa programom festivala i da se mlađe generacije upoznaju sa kampanjama iz celog sveta i na taj način se edukuju i razvijaju. Godina iza nas je bila veoma izazovna, a samim tim i veoma inspirativna za kreiranje različitih marketinških kampanja. Očekujem da će biti veći broj prijava ove godine, kao i da ćemo imati prilike da vidimo odlične primere komunikacije u kriznim situacijama, kao i adresiranje različitih problema koji su isplivali tokom pandemije.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[CANNES LIONS 2021] VLADIMIR ĆOSIĆ, Represent System: „Očekujem konstantan rast broja prijava i nešto niži kvalitet radova“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Jun.2021, 16:30

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Vladimiru Ćosiću, Kreativnom direktoru Represent System-a…Razgovor vodio Nenad Danilović..Da...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.