BuzzFeed lansirao aplikaciju – BuzzFeed News

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2015, 10:27   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BuzzFeed lansirao aplikaciju – BuzzFeed News

‘New age’ medijski gigant BuzzFeed lansirao je danas novu aplikaciju – BuzzFeed News. Mačke, slatke bebe i kvizovi za devojke u dvadesetim godinama ostali su po strani, a servis služi kao svojevrsna informativna aplikacija koja korisnike obaveštava o nešto ozbiljnijim temama, ali i priređuje sadržaj uz velike i jasne narative.

Vrag je odneo šalu – BuzzFeed je danas lansirao ozbiljnu informativnu aplikaciju koja je već dostupna za preuzimanje iz App Store prodavnice, a koja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u sebi sadrži ozbiljnije priče i duže analize te kritičke osvrte na dešavanja širom sveta. Moderni, lepi i veliki narativi prosto pozivaju na čitanje i konzumiranje sadržaja, dok iz ove kompanije ističu da će jedan deo sadržaja biti priređivan od strane drugih izvora, čime ovaj servis postaje još jedna u nizu curation aplikacija.

Ipak, ono što BuzzFeed News izdvaja jesu upravo narativi, te prikaz sadržaja koji u velikoj meri odstupa od tradicionalnih formi i sa ponosom ističe embedovane tvitove, citate, relevantne priče, timeline prikaz određenih događaja i rezime dešavanja u kratkim crtama.

Mogućnost podešavanja notifikacija za određene teme dodatno ističe moć ove aplikacije, dok iz BuzzFeed-a kažu da News app treba da predstavlja centralno mesto za sve informacije – budući da aplikacija priređuje sadržaj od drugih izvora, te nije čudno videti članak sa New York Times-a ili nekog drugog poznatog medija.

Ukoliko se pitate zašto se BuzzFeed, medijski gigant koji je sredinom 2014. godine procenjen na 850 miliona dolara (jedan Washington Post je kupljen za “svega” $250 miliona), upustio u proces kreiranja još jedne aplikacije, odgovor na ovo pitanje leži pre svega u strategiji koju je kompanija usvojila, a koja kaže da će njihov sadržaj biti prisutan tamo gde su korisnici – pa makar to bio i Snapchat ili druge aplikacije koje umnogome odvlače korisnike od glavnog sajta.

Mušterija uvek u pravu?

Poznata je rečenica direktora BuzzFeed-a, Džona Peretija koji je izjavio da ovaj medij za nekoliko godina možda neće ni imati potrebu za sajtom, te da je ključno za medije da budu tamo gde su korisnici, u formatu koji je njima najbliži. Je li BuzzFeed News još jedan eksperiment koji pokušava da odgovori na zahteve korisnika? Apsolutno, a sudeći po dosadašnjim rezultatima, ekipa koja stoji iza čitavog projekta itekako zna kako do korisnika!

Autor: Marko Mudrinić

Izvor: Netokracija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.