BuzzFeed kupuje HuffPost

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Nov.2020, 12:21

BuzzFeed kupuje HuffPost

Američki internet sajt vesti BuzzFeed preuzeće kontrolu nad svojim domaćim konkurentom HuffPost-om, navodi se u današnjem saopštenju, što je dalji korak u konsolidaciji ponude besplatnih vesti na mreži

Matična kompanija HuffPost-a, telekomunikaciona grupa Verizon, preuzeće manjinski udeo u novoj grupi formiranoj sa BuzzFeed-om, a cena nije otkrivena.

U okviru partnerstva, BuzzFeed će takođe moći da koristi Verizon-ove tehničke i komercijalne mogućnosti za >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << svoj razvoj.

Ta operacija je još jedan jak znak konsolidacije besplatnog informativnog sektora na internetu koji već nekoliko godina ima teškoće.

Zasnovani na oglašavanju koje im je donedavno donosilo gotovo sav prihod, ti sajtovi trpe pod konkurentskim pritiskom giganata interneta.

Po podacima kompanije eMarketer, Google, Facebook i Amazon su tako prikupili više od 60% prihoda od onlajn oglašavanja 2019. godine.

BuzzFeed i HuffPost su morali da otpuštaju osoblje da bi se prilagodili potrebama poslovanja na takvom tržištu.

Već 2018 suosnivač BuzzFeed-a Džon Pereti pomenuo je spajanje s jednim ili s više igrača na tržištu. Spomenuo je Vice,“Vox, Refinery29 i Group Nine, ali ne i HuffPost koji je takođe on osnovao, 2005. godine.

U roku od nekoliko nedelja, u septembru i oktobru 2019. godine, odigrao se pravi talas akvizicija.

Vice je kupio sajt za žene Refinery29 za iznos koji su New York Times,“Vox i New York Magazine procenili na 400 miliona dolara, dok je Group Nine kupila PopSugar.

Sada BuzzFeed uzima HuffPost kojeg je za 315 miliona dolara 2011. godine kupila medijska grupa AOL, a ona je pod okrilje Verizona došla 2015. godine.

Nastao 2005. godine, Huffington Post koji je 2017. godine postao HuffPost, bio je u oblasti vesti na internetu jedan od prvih „čistih igrača“ samo veb-sajt, bez izdavanja papirnih novina.

Ostao je bliži tradicionalnoj formi veb-sajta za vesti nego što je to BuzzFeed koji je navodno napravljen da podstakne promet i „hrani“ društvene medije.

Sada raznovrsan jer ima i video, onlajn-igre i poslovne partnere, BuzzFeed je znatno veći od HuffPost-a.

Izvor: Beta

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.