Budućnost na Danima komunikacija: Otkrivamo kako da povežemo veštačku inteligenciju sa ljudskom i gde je nestao metaverse

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Feb.2024, 17:55

Budućnost na Danima komunikacija: Otkrivamo kako da povežemo veštačku inteligenciju sa ljudskom i gde je nestao metaverse

Svet oko nas nije jednostavan i danas više ne možemo reći da je išta crno-belo – a misija Dana komunikacija, festivala tržišnog komuniciranja koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 11. do 14. aprila 2024., je upravo da otkrije mehanizme promena i komunikacijskim stručnjacima pokaže smerove kojima je moguće ići. U tome će pomoći niz profesionalaca svetskog glasa koji će svoja znanja podeliti na velikoj festivalskoj pozornici – a impresivnom popisu ove će se >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << godine pridružiti i stručnjakinja za inovacije koju hvale Forbes, BBC i Financial Times Shivvy Jervis te Micaela Mantegna, prva svetska advokatica za video igre specijalizovana za regulativu, autorska prava i neistraženi digitalni svet metaversea.

„Vi ste najvredniji oblik inteligencije u ovoj digitalnoj areni. Budućnost je ljudska – jer naš um nije tehnologija koja može da zastari“, kaže digitalna liderka koju Svetski ekonomski forum i TED Talks ističu zbog njene neverovatne sposobnosti da demistifikuje složene teme. Poznat po istraživanjima koja kombinuju neuronauku i najsofisticiranije digitalne tehnologije, Shivvy Jervis pokazuje mnogim organizacijama, uključujući Microsoft, UN i Lenovo, kako da se pripreme za najveće promene koje nas očekuju.

U misiji humanizacije digitalnog, Jervis je prošla čak 600 faza kako bi podelila svoje neverovatne uvide iz istraživanja emocionalno obučene veštačke inteligencije. U svom predavanju The Future of Work is… Human!, izdvajajući se iz mora negativnih predviđanja, objasniće sve o fascinantnoj vezi između ljudskog uma i veštačkog mozga – veštačke inteligencije i otkriti ključ savršenstva sinergija između ljudske i veštačke inteligencije. Neverovatna priča i velika energija koju ova šarmantna stručnjaka donosi na scenu biće samo šlag na torti ovogodišnjih Dana komunikacija.

Vizionarima nikada nije lako, ali poput Jervis, svoj je put je sledila i Micaela Mantegna, saradnica Harvardova Berkman Klein Centra i članica Future of the Metaverse Svetskog ekonomskog foruma. Ali među svim dostignućima, najzanimljivija činjenica o Mantegni je upravo to što je ona stručnjak koji je danas poznat po tome što je prva u svetu ovenčana titulom abogamera – što je čini prvim advokatom specijalizovanim za regulativu i autorska prava u neistraženoj oblasti metaverzuma i video igara, čime je utabala put svim današnjim istraživačima u pravne zaplete video igara iz doba kada industrija striminga nije bila ni blizu onome što je danas.

Od naučne fantastike do hypea, metaverzum je prošao niz transformacija pred očima javnosti. Nakon obećavajućih projekcija, kritičari su ga odbacili kao prolaznu modu, dok su mediji prerano proglasili njegov kraj, ostavljajući mnoge da veruju da je njegova sudbina zapečaćena. Međutim, ispod površine, fascinantna tehnologija tiho oblikuje sudbinu hrabrih novih svetova, o čemu će Mantegna otkriti više. Who Killed the Metaverse? A Murder Mystery Game naziv je njenog intrigantnog predavanja koje će održati na Danima komunikacije i odvešće učesnike na zanimljivo i kontroverzno predavanje o metaverzumu od samih njegovih početaka, dok će pokazati da nas budućnost čeka – i da još nije kasno da je oblikujemo.

Na glavnoj bini festivala, na kojoj će se Jervis i Mantegni pridružiti Dan Ariely, svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem; kao i Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač UNILAD-a i LADbiblea koji je na svojim platformama dosegnuo milijardu ljudi, ovaj tipično-netipičan festival nastaviće da osvaja srca svih željnih kritičkog mišljenja, novih pristupa i inovativne tehnologije. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i traženju neuobičajenih odgovora, Dani komunikacija svake godine pružaju jedinstvena iskustva i okupljaju najomiljeniju zajednicu tržišnih komunikacija.

Svi kreativci, trgovci, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.