Brend Victoria’s Secret pred kolapsom

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Maj.2021, 14:57

Brend Victoria’s Secret pred kolapsom

Godinu dana nakon što se sporazum o prodaji Victoria’s Secret raspao, jer je pandemija ispraznila tržne centre širom zemlje, čuveni modni brend poznat po donjem vešu, bio je prisiljen da zatvori svoje prodavnice i obustavi dalju prodaju.

Odlukom objavljenom juče, brend se razdvaja na dve nezavisne kompanije kojima se trguje u javnosti, prenosi AP.

U međuvremenu, akcije kompanije su pale za 3,3 odsto pre nego što se otvorilo tržište.

Kako se navodi, brend >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << naširoko poznat ovog puta nije uspeo da zadovolji žene, koje su se sve više okretale udobnijim varijantama, posebno tokom pandemije kada su većinu vremena provodile kod kuće.

Brend je osnovao pokojni Roj Larson Rejmond krajem 1970, a sredinom devedesetih Victoria’s Secret osvaja tržište spektakularnim televizijskim performansom koji uključuje super modele, modu, muziku i lepotu.

Nakon što je prošlogodišnja revija otkazana zboj posledica pandemije i prodaja je naglo opala, a istovremeno ojačala je konkurencija koja se više usredsredila na fit i udobnost, nudeći više mogućnosti za raličite tipove tela.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.