Branding konferencija 2015 donosi internacionalne trendove

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Apr.2015, 14:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Branding konferencija 2015 donosi internacionalne trendove

Brandolucija dolazi!

SARAJEVO – Ako želite da čujete šta se dešava na internacionalnom tržištu oglašavanja, brandova i novostima koje nose marketinški trendovi u svetu, a snažno se reflektuju na regionalno i lokalno tržište, upišite u kalendar 12.6.2015. Branding konferencija, Sarajevo, Gradska Vijećnica.

Već pet godina zaredom Branding konferencija u Sarajevu je regionalni centar za umrežavanje i razmenu iskustava iz oblasti brendinga. Organizatori i >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ove godine najavljuju vrhunske predavače renomiranog svetskog i regionalnog iskustva, ali i ostale uspešne marketing eksperte i inspirativne kreativce.

«Želimo da okupimo sve one koji pomeraju granice u oglašavanju i prate nove pristupe u komunikaciji brandova s potrošačima, budemo u korak s trendovima, odvojimo se od prosečnosti, napravimo iskorak u komunikaciji koja će pomoći brandovima da inspirišu potrošače.

Ovogodišnja poruka Brandolucija snažno i bez kompromisa najavljuje i provocira promene u komunikaciji pri stvaranju smelih pristupa na tržištu.», istakla je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.

Google story – nove prilike za brand, kako do potpune digitalne afirmacije brenda, emocije, kreativnost i razvoj brandova, PR Star – uticaj pozitivne PR priče na vaš brend, trendovi u brandiranju – kako to rade uspešni brandovi, načela online i offline kreativnosti, storytelling, specifičnosti odnosa millennialsa prema brendovima, taktike digitalnog brandiranja… samo su deo sadržaja bogatog programa Branding konferencije, jedine ovog tipa u regionu.

Propratni sadržaj namenjen razvoju lokalnih brendova, biće sastavni deo konferencije, a sadržaće iskustvene radionice konsalting eksperata u oblasti marketing komunikacija, literaturu i case study, te će za lokalne kompanije omogućiti posebne pogodnosti. Svi koji su povezani s marketingom i oglašavanjem, upravljanjem i razvojem brandova ne bi smeli da propuste ovu priliku.

Za više informacija o kotizacijama i programu saznajte na www.branding.ba

Medijski pokrovitelji Branding konferencije 05:

BiH: Radio-televizija Federacije BiH, Al Jazeera Balkans, Radio Stari Grad, Oslobođenje, Blic, Klix, Onasa, Fena, Business Magazin, Instore, Media Marketing, eKapija, Seebiz

Hrvatska: Forbes

Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, Marketing ITD

Slovenija: Marketing magazin

***

Branding konferencija je jedini strukovni događaj koji se organizuje u Bosni i Hercegovini, a okuplja eksperte specijalizovanih znanja u oblasti brandinga. Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svesti lokalnih preduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije.

Branding konferenciju donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizuju se zanimljive radionice i panel diskusije, inspiriše kreativnu energiju i podstiče networking.

Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promene u okruženju.

Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj uticaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u proseku poseti 341 učesnik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.