Branding Conference 10 – The show must go on!

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2020, 13:16

Branding Conference 10 – The show must go on!

Međutim, ni najbolji od najboljih u industriji nisu mogli da predvide događaj koji će obeležiti 21. vek i zauvek promeniti način na koji živimo i komuniciramo.

Kakva ekonomska kriza je ispred nas, kakav život nas očekuje, kako će se potrošači ponašati, na koji način će se navike menjati, pitanja su kojima se bave trenutno svi svetski umovi. I dok su perspektive, pa i odgovori na ova pitanja različiti, za sve važi jedna istina: “The show must go on!”. Pitanje nije da >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << li ćemo, već kako ćemo nastaviti dalje. Bez obzira na to što su pred nama, pa i brendovima izazovna vremena, istina je da oni koji su najspremniji da reaguju odmah, krizu će prihvatiti kao priliku za promenu, iz koje mogu izaći jači nego ikada.

Baš kao što ni život neće stati, neće ni Brending konferencija, ali će se prilagoditi trenutnoj situaciji, pa se planirani sadržaj iz fizičkog prostora seli u virtuelni, postaje online BK Week. Tako nas od 18. – 22. maja očekuje serija potpuno besplatnih online predavanja, radionica i intervjua, u okviru kojih će nam osam svetskih eksperata iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija dati odgovore na pitanja koja počinju sa „kako“. Iz Via Medie, koja je Brending konferenciju pokrenula pre deset godina kao odgovor na prethodnu recesiju, ističu da je ovo rođendanski poklon celom regionu, kako svim kompanijama koje su spremne da se uhvate u koštac sa promenama i iz krize izađu kao pobednici, tako i pojedincima koje će ova kriza naterati da prvi put u životu započnu svoj vlastiti biznis.

O fenomenima koje smo proživljavali protekla dva meseca, ali i onim koji nas očekuju u budućnosti, svaki dan tokom BK Week-a od 18:00-19:30 će nas voditi dokazani eksperti, poput Rory Sutherland, Michael Solomon, Mark Shayler, Davor Bruketa i Žarko Sakan koji će svojim znanjem, ali i iskustvima iz prethodne recesije, omogućiti da u novu normu normalnog uđete spremni.

Zbog svega navedenog, iz kriznog štaba Brending konferencije, pozivaju vas da ozbiljno shvatite naredne dve sedmice, jer su ključne ukoliko želite da obezbedite svoje besplatne kotizacije na www.branding.ba i iz udobnosti svog doma počnete da kreirate novu budućnost. Činjenica da smo solidarni i poštujemo pokret #ostaniUkući, ne isključuje imperativ da Show must go on!

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.