Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Dec.2019, 12:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti

U Centralnom registru, depou i kliringu hartija od vrednosti upisano je da je većinski vlasnik Media 026, a preostalih 1,94 odsto akcija Kompanije Novosti ostale su preduzeću „Beodragos“ d.o.o. iz Beograda.

Inače, Večernje novosti su 15. novembra objavile da je došlo do promene u vlasničkoj strukturi Kompanije Novosti i da je prenošenjem akcija „Štamparije Borba“ a.d. na društvo Media 026 finansijskom transakcijom, koja je sprovedena u postupku Unapred pripremljenog plana >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << reorganizacije (UPPR), ovo društvo postalo većinski vlasnik te kompanije.

’Media 026’ d. o. o. posluje u okviru privrednog društva ’Rajić invest’, čiji je vlasnik Boban Rajić. Društvo je deo grupacije ’Coka’, osnovane 1985. godine. Poslovnim sistemom koji danas ima 1.000 radnika i prihod od više desetina miliona evra, od 2002. godine upravljaju Bojan i Boban Rajić“, opisuje se poslovanje novog vlasnika u tekstu „Večernjih novosti“.

Dodaje se da grupacija „Coka“ ima „širok portfolio i posluje u sektorima trgovine, ugostiteljstva, nekretnina, proizvodnje kartonske ambalaže, remonta i proizvodnje šinskih vozila, a u vlasništvu grupacije je i čuvena beogradska kafana ’Ruski car’“.

Podsetimo, „Štamparija Borba“, koja je od maja ove godine bila većinski vlasnik Kompanije Novosti, na sednici Skupštine akcionara u avgustu ove godine donela je odluku da odobri ugovor o prodaji ove medijske kuće firmi Media 026 za oko 300 miliona dinara.

Potraživanje „Štamparije Borba“ do kraja juna 2018. prema društvu Media 026 iznosi 27.263.776 dinara, piše u UPPR-u Štamparije, iako ovo društvo tada nije postojalo jer je registrovano mesec dana kasnije, 31. avgusta 2018. godine.

Prema UPPR-u „Štamparije Borba“ firma Media 026 spada u poverioca pete klase koji jedini ima mogućnost da „svoja potraživanja prema stečajnom dužniku zameni za imovinu stečajnog dužnika“.

Rajić je ranije za UNS rekao da su se za kupovinu odlučili zbog „potencijala“ ove medijske kuće da se „posle više godina poslovanja sa gubitkom, uz kvalitetan biznis plan ono unapredi“.

Autor: J. Pešić

Izvor: UNS

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.