Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jan.2014, 10:12 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Bez lupe u kupovinu
ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Kupci više neće morati da odlučuju da li da kad krenu u nabavku ponesu lupu kako bi mogli da pročitaju sastav proizvoda ili da kupuju „na slepo“ >>>(Ključne reči: Pravilnik o označavanju i reklamiranju hrane Ministarstva poljoprivrede; Direktorka kvaliteta i održivog razvoja kompaniji Delez Srbija Katarina Bošković; Saška Biorčević savetnica u Privrednoj komori Srbije; Goran Papović predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije; Petar Bogosavljević Pokret za zaštitu potrošača; pakovanje; pakovanja; ambalaža; deklaracija; distibucija)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Važno je da đaci razumeju medije
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jan.2014
ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - U vremenu kada je razvojem interneta javnosti dostupniji sve veći izbor medijskih sadržaja, pojavljuju se mnoge inicijative za uvođenje medijske pismenosti u obrazovni sistem >>>(Ključne reči: Predsednik Izvršnog odbora Nezavisnog društva novinara Vojvodine Nedim...