Beskompromisna bezbednost i zabava ruku pod ruku

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2021, 16:06

Beskompromisna bezbednost i zabava ruku pod ruku

U Agenciji 101 pripremili su novu regionalnu marketinšku akciju za Continental Tires Southeast Europe.

Akcija je prva u sklopu raširene saradnje između agencije i brenda, a Agencija 101 je inače od ove godine vodeća kreativna agencija Continental-a u regiji. Iako je Continental u Srbiji a i šire jedna od robnih marki s najvišim stepenom pouzdanosti i potražnje u oblasti pneumatika, pozicija robne marke na različitim tržištima jugoistočne Evrope znatno se razlikuje. Zato su >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prilikom osmišljavanja kampanje za 10 država jugoistočne Evrope pripremili različita strateško-taktička rešenja, pri čemu su taktike i ključna saopštenja prilagođavali situaciji robne marke Continental na pojedinačnom tržištu, a vizuelna slika i osnovna ideja ostale su jedinstvene.

U glavnom motivu kampanje su na razigran način prikazali stereotipnu situaciju dugih redova koji se s jedne strane redovno stvaraju kada se plasiraju poželjni proizvodi robnih marki, a s druge strane prilikom sezonske razmene pneumatika. Na tržištima na kojima se potencijalni kupci Continental pneumatika u proseku nalaze na prvim nivoima prodajnog levka, prodaju su podsticali poklanjanjem Lego seta „vulkanizerska radionica”, a na zrelijim tržištima, gde je reč o ponovnim kupovinama Continental pneumatika, Lego vulkanizerska radionica u obliku osnovnog motiva služila je kao podsetnik da je vreme za kupovinu novog seta Continental pneumatika i zamenu.

Kampanju su pokrenuli preko dva ključna kanalaContinental-ovih sopstvenih medija i medijskog zakupa, kao i sopstvenih medija i poslovnih partnera koji su koristili prilagođene komunikativne materijale namenjene kobrendiranju.

Elementi akcije: Bilbordi, štampani mediji, radio, komunikacija na prodajnim mestima, projektna internet-stranica, društvene mreže, digitalno oglašavanje, pokloni.

Tržišta: Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bugarska, Mađarska, Rumunija, BIH, Crna Gora, Albanija, Kosovo

Predstavnici naručioca:

Luka Maselj, Adrien Horti-David (Adrienn Horti-Dávid), Radu Stan

Direktorka projekta u agenciji: Anja Šeme Todorovič

Menadžeri projekta u agenciji: Marjan Štangelj

Asistentkinja menadžera projekta: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopisac: Lucija Lepšina

Umetnički direktor: Primož Kos

Dizajneri: Aleš Vrbančič, Neja Kalan, Lara Oset, Matic Strgar

Urednici na društvenim mrežama: Hana Godina, Tjaša Pangeršič

Trajanje akcije: mart–jun 2021.

Drugi učesnici: Media Publikum, Nero Solution Kft.

Agencija: Agencija 101

Naručilac: Continental Tires Southeast Europe

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.