Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2021, 16:06
Beskompromisna bezbednost i zabava ruku pod ruku
U Agenciji 101 pripremili su novu regionalnu marketinšku akciju za Continental Tires Southeast Europe.
Akcija je prva u sklopu raširene saradnje između agencije i brenda, a Agencija 101 je inače od ove godine vodeća kreativna agencija Continental-a u regiji. Iako je Continental u Srbiji a i šire jedna od robnih marki s najvišim stepenom pouzdanosti i potražnje u oblasti pneumatika, pozicija robne marke na različitim tržištima jugoistočne Evrope znatno se razlikuje. Zato su >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prilikom osmišljavanja kampanje za 10 država jugoistočne Evrope pripremili različita strateško-taktička rešenja, pri čemu su taktike i ključna saopštenja prilagođavali situaciji robne marke Continental na pojedinačnom tržištu, a vizuelna slika i osnovna ideja ostale su jedinstvene.
U glavnom motivu kampanje su na razigran način prikazali stereotipnu situaciju dugih redova koji se s jedne strane redovno stvaraju kada se plasiraju poželjni proizvodi robnih marki, a s druge strane prilikom sezonske razmene pneumatika. Na tržištima na kojima se potencijalni kupci Continental pneumatika u proseku nalaze na prvim nivoima prodajnog levka, prodaju su podsticali poklanjanjem Lego seta „vulkanizerska radionica”, a na zrelijim tržištima, gde je reč o ponovnim kupovinama Continental pneumatika, Lego vulkanizerska radionica u obliku osnovnog motiva služila je kao podsetnik da je vreme za kupovinu novog seta Continental pneumatika i zamenu.
Kampanju su pokrenuli preko dva ključna kanala – Continental-ovih sopstvenih medija i medijskog zakupa, kao i sopstvenih medija i poslovnih partnera koji su koristili prilagođene komunikativne materijale namenjene kobrendiranju.
Elementi akcije: Bilbordi, štampani mediji, radio, komunikacija na prodajnim mestima, projektna internet-stranica, društvene mreže, digitalno oglašavanje, pokloni.
Tržišta: Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bugarska, Mađarska, Rumunija, BIH, Crna Gora, Albanija, Kosovo
Predstavnici naručioca:
Luka Maselj, Adrien Horti-David (Adrienn Horti-Dávid), Radu Stan
Direktorka projekta u agenciji: Anja Šeme Todorovič
Menadžeri projekta u agenciji: Marjan Štangelj
Asistentkinja menadžera projekta: Kristina Zidar
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopisac: Lucija Lepšina
Umetnički direktor: Primož Kos
Dizajneri: Aleš Vrbančič, Neja Kalan, Lara Oset, Matic Strgar
Urednici na društvenim mrežama: Hana Godina, Tjaša Pangeršič
Trajanje akcije: mart–jun 2021.
Drugi učesnici: Media Publikum, Nero Solution Kft.
Agencija: Agencija 101
Naručilac: Continental Tires Southeast Europe
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...