BalCannes 2023 beleži rekordan broj prijava, s gotovo četvrtinom projekata u kategoriji Social Responsibility!

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2022, 14:30

BalCannes 2023 beleži rekordan broj prijava, s gotovo četvrtinom projekata u kategoriji Social Responsibility!

Odlučeno je o najboljim projektima BalCannesa 2023! Osim što slavi duh ovih prostora i ujedinjuje najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije, takmičenje BalCannes najbolji je dokaz neponovljive kreativnosti i originalnosti koja izlazi iz okvira, ponekada s obzirom na uslove na tržištu – a najčešće uprkos njima.

Važnost BalCannesa pokazuje i neverovatno poverenje regionalnih kreativaca: na novo izdanje ovog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << regionalnog takmičenja prijavilo se više od 180 projekata, što je ujedno rekordan broj prijava na BalCannes-u, među kojima je čak gotovo 25 % prijavljeno u kategoriji Social Responsibility. Ovaj podatak ukazuje na svest regije o važnosti komuniciranja etičnih poruka i njihovoj važnosti za boljitak društva. Zaista nije sve tako crno, naprotiv – BalCannes pokazuje da je poprilično šareno!

Najboljima među projektima odaće se posebna počast na svečanoj dodeli nagrada na novom izdanju Dana komunikacija, koje će od 20. do 23. 4. 2023. biti održano u Rovinju, a stručnjaci iz oglašivačkih redova koji su marljivo odabirali najbolje među projektima iz cele regije su:

Petra Čadež (Atlantic Grupa, Slovenija), Jelena Čađenović (A1 Srbija, Srbija), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union, Slovenija), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom, Bosna i Hercegovina), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Sjeverna Makedonija), Alina Radusin (Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Hrvatska) i Zvonimir Seki (Franck, Hrvatska).

Ovi stručnjaci iz redova agencija takođe su odlučivali o najboljima:

Luka Bajs (SHIFT, Slovenija), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, BIH), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO, Srbija), Sašo Pešev (New Moment Skopje, Sjeverna Makedonija), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Dejan Spirkoski (Saatchi & Saatchi, Sjeverna Makedonija), Dejan Šijuk (Aquarius Banja Luka, BIH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).

Uslediće odabir za posebnu nagradu BalCannes Editor’s Pick Award, za koju će se pobrinuti stručni žiri regionalnih strukovnih medija, kao i objava finalista BalCannesa. Tu priča o šarenilu regionalne kreativnosti ne prestaje – u aprilu nas očekuje dodela nagrada, a potom i objava regiji posebno zanimljivoga BalCannes Reporta!

Sve informacije o takmičenju dostupne su na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.