BDW: Na Kalemegdanu otvoreno drugo kreativno igralište u Srbiji

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Maj.2015, 12:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BDW: Na Kalemegdanu otvoreno drugo kreativno igralište u Srbiji

Drugo „dizajnirano“ kreativno igralište u Srbiji otvoreno je na Kalemegdanu u Beogradu, uz podršku kompanije NIS

Beogradska nedelja dizajna (BDW) je zahvaljujući sredstvima dobijenim putem NIS-ovog javnog konkursa “Zajednici Zajedno”, a u saradnji sa Gradom Beogradom kao glavnim finansijerima, Ambasadom Finske u Srbiji i finskom kompanijom “Lappset” kao partnerima, po projektu mlade arhitekte Nine Radosavljević i u realizaciji Gradskog zelenila Beograd, obezbedila deci >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << novo, inspirativno i bezbedno mesto za igru u centru grada.

Otvaranju novog igrališta i obeležavanju Evropskog Dana parkova prisustvovali su gradonačelnik Beograda Siniša Mali, ambasador Finske Peka Orpana, zamenik generalnog direktora kompanije NIS Evgenij Kudinov, direktorka Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije kompanije NIS Sanja Lubardić, gradski arhitekta Milutin Folić, sekretar Sekretarijata za komunalno stambene poslove Nina Jandrić, direktor JKP „Beograd put“ Ivan Tejić, generalni direktor JKP “Zelenilo-Beograd” Slobodan Stanojević i osnivač Beogradske nedelje dizajna, Jovan Jelovac.

Zahvalio bih Naftnoj industriji Srbije, zato sto su kao prijatelji grada donirali deo novca da se ovaj park uredi i napravi da izgleda kao što danas izgleda. Zahvalio bih i finskom ambasadoru s obzirom da je ova oprema obezbeđena uz njegovu pomoć iz Finske, i takođe bih zahvalio i prijateljima iz Beogradske nedelje dizajna koji su došli u Grad sa ovom lepom idejom, sve nas povezali, i na kraju uspešno realizovali ceo projekat!

Grad Beograd je danas bogatiji za ovaj park, mislim da ste mogli da vidite da je stvarno prelepo, i pozivam što veći broj Beograđana da nam se pridruže danas, kao i u vikendima i danima koji dolaze, da provode vreme ovde sa nama

Kao kompanija okrenuta budućnosti, NIS sa zadovoljstvom podržava ideje i inovacije koje doprinose dobrobiti zajednice, a BDW-ov kreativni park je upravo takav. Kroz svoje programe društvene odgovornosti podržavamo veliki broj projekata namenjenih boljitku zajednice u kojoj poslujemo, posebno mladima. Tako smo sa velikim zadovoljstvom podržali ovu sjajnu ideju i na taj način doprineli otvaranju još jednog igrališta za mališane Beograda, rekla je Sanja Lubardić, direktor Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije u NIS-u.

Ispred grupe Lappset Oy i našeg oduševljenog tima, izuzetno sam počastvovana što smo delimično doprineli radosti zbog kvalitetne spoljašnje opreme za “100 kreativnih BDW igrališta za decu Srbije”. Ovaj projekat je savršen primer snažne saradnje u kombinaciji sa zajedničkom željom da se poboljša igra, učenje i vežbanje u dečjem okruženju i postavlja odličan standard za buduće projekte, izjavila je Johanna Ikäheimo, predsednik Upravnog odbora kompanije Lappset.

Ovaj projekat će omogućiti direktno uključivanje domaće kreativne zajednice, kao i vrhunskih svetskih dostignuća kreativnih industrija u razvoj Srbije, po čemu je Beogradska nedelja dizajna i poznata, i u čemu istrajava već deset godina.

Drugo igralište u okviru akcije “100 kreativnih BDW igrališta za decu Srbije” na Kalemegdanu je poslužilo kao ogledni primer za uspešnu realizaciju ovog jedinstvenog privatno/javnog partnerstva po strogo neprofitnim principima. Nadamo se da će inspirisati veliki broj lokalnih uprava i donatora iz privrede, kao i institucija širom Srbije i inostranstva da se što pre pridruže ovoj jedinstvenoj akciji preko protrebnoj Beogradu, Srbiji i regionu danas.

Želimo da putem saradnje sa najboljima u polju inovacija i dizajna izgradimo igrališta koja će trajati, biti u skladu sa najvišim ekološkim i standardima održivosti, ići u korak sa vremenom u kome živimo, kao i najugroženijem i najnezaštićenijem stanovništvu Srbije danas – deci – pružiti sigurnost, udobnost, kreativan, aktivan i raznovrstan prostor za igru, smatra Jovan Jelovac, osnivač Beogradske nedelje dizajna.

Beogradska Nedelja Dizajna sa zadovoljstvom primećuje veliku zainteresovanost medija za projekat „100 kreativnih BDW igrališta za decu Srbije“. Ključni nacionalni mediji kao što su Tanjug, Blic, B92 su preneli važne poruke sa otvaranja, dok je čak desetak tv stanica pripremilo i video priloge, od nacionalnog TV dnevnika RTS-a do Studia B.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.