BBDO Zagreb, 404 / MYTY i OMD Zagreb osvojili su Effie Grand Prix za Zagrebačku pivovaru u saradnji s Croatia poliklinikom

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Maj.2025, 10:57

BBDO Zagreb, 404 / MYTY i OMD Zagreb osvojili su Effie Grand Prix za Zagrebačku pivovaru u saradnji s Croatia poliklinikom

Na Danima komunikacija proglašeni su pobednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi efektivnost marketinške komunikacije. Statue su dodeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tokom protekle godine. Dobitnik Grand Prixa i nosilac zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 je Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekat Budi hrabar, budi zdrav u saradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Uz pobednički projekat, nosioci zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 su:
Srebrnu nagradu osvojili su:
Dodeljene su i bronzane...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.