Anđela Buljan Šiber nova predsednica Uprave HURA-e

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Nov.2019, 16:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Anđela Buljan Šiber nova predsednica Uprave HURA-e

Anđela Buljan Šiber preuzima rukovodstvo Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e). Dugogodišnju članicu HURA-e, Organizacijskog odbora Dana komunikacija i vlasnicu agencije Izone Skupština HURA-e izabrala je za novu predsednicu Uprave HURA-e. Uz nju, novi članovi Uprave su Rajna Cuculić (MediaCom), Vanja Bertalan (Human), Jelena Fiškuš (Studio Sonda) i Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri).

Nova Uprava preuzeće dužnosti koje su tokom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prethodne četiri godine obavljali Božidar Abramović, Daniel Ackermann, Mario Fraculj i Andrea Štimac predvođeni predsednikom Davorom Bruketom. Fokus na kvalitet i dostupnost edukacije, uključenost na međunarodnoj strukovnoj sceni te porast broja prijava na strukovna takmičenja, uz povećanje broja članica te porast njihovih prihoda, samo su neki od uspeha ove Uprave. Uz brojne druge aktivnosti, za vreme njihovog mandata izdato je čak osam smernica za agencijsku dobru praksu, a najveći projekat HURA-e– Dani komunikacija – nominovani su za najbolji svetski event, čime mu je britanski Association Excellence Awards dodelio posebno priznanje i još jednom ukazao na važnost festivala.

Davor Bruketa, predsednik Uprave u odlasku, rekao je: „Četiri godine iza nas bile su izrazito produktivne; ostvarivali smo ciljeve koji su se možda činili i nezamislivim. Standarde industrije zajedno smo podigli na jedan novi nivo i više nema povratka – nadalje trebamo i možemo da beležiti samo uspon. Verujem da će nova Uprava, baš poput nas, u potpunosti dati sebe u ostvarivanje itekako ambicioznih ciljeva, a mi ćemo biti tu da ih podržavamo s ostalim članovima HURA-e. Radujem se i nestrpljivo iščekujem sve što sledi.“

Pred novim rukovodstvom vodećeg strukovnog udruženja u sektoru hrvatskih tržišnih komunikacija – koje će uz direktoricu HURA-e Dunju Ivanu Ballon i HURA-in tim raditi na izvrsnosti i podizanju standarda oglašivačke industrije – uzbudljiv je četverogodišnji mandat. Ciljevi nove Uprave obuhvataju kontinuitet svih važnijih aktivnosti, dodatno jačanje reputacije struke te omogućavanje još veće vidljivosti agencija u regiji i šire.

Zajedno otvaramo novo poglavlje HURA-e; pred nama je zahtevan zadatak – unaprediti i podići na nov nivo već fantastične rezultate. Drago nam je što su agencije članice HURA-e prepoznale naše dosadašnje pojedinačne napore uložene u rast industrije i odabrale nas kao predstavnike posvećene jačanju struke“, izjavila je Anđela Buljan Šiber, nova predsednica Uprave HURA-e.

HURA danas, u odnosu na početak mandata Uprave u odlasku, broji 62 % više agencija članica, za koje se procenjuje da zastupaju impresivnih 75 % ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj, a u odnosu na 2015. godinu zabeležen je porast prihoda od prodaje agencijskih usluga u inostranstvu od 65 %. Drastično je porastao broj HURA-inih projekata, čime se HURA-in tim tokom poslednje četiri godine povećao od jednog na čak sedam zaposlenih. U Rovinj su na Dane komunikacija pristizali najveći svetski stručnjaci, a iz HURA-e poručuju da planiraju i dalje da daju sve od sebe kako bi svako novo izdanje festivala, kao i svih drugih projekata Udruženja, bilo bolje od prethodnog.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.