Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Feb.2013, 10:51 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Amerika: Iza rasta potrošačke kulture stoji velika zavera
ADVERTISER-SERBIA.COM / Amerikanci nisu oduvek bili zavisni od kupovine. Stvari su se znatno promenili posle Prvog svetskog rata >>> (Ključne reči: potrošačko društvo; potrošnja; distribucija; marketing; oglašavanje; advertajzing; advertising; reklamiranje)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti
Loše reklame sa dobitnicima Oskara
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Feb.2013
ADVERTISER-SERBIA.COM / Pogledajte loše TV spotove u kojima su glavni akteri dobitnici Oskara >>> (Ključne reči: oskar; oscar; oglasi; reklamiranje; oglašavanje; advertising; advertajzing; marketing; tržišne komunikacije)
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.