Amerika: Iza rasta potrošačke kulture stoji velika zavera

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Feb.2013, 10:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Amerika: Iza rasta potrošačke kulture stoji velika zavera

ADVERTISER-SERBIA.COM / Amerikanci nisu oduvek bili zavisni od kupovine. Stvari su se znatno promenili posle Prvog svetskog rata >>> (Ključne reči: potrošačko društvo; potrošnja; distribucija; marketing; oglašavanje; advertajzing; advertising; reklamiranje)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Loše reklame sa dobitnicima Oskara

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Feb.2013

ADVERTISER-SERBIA.COM / Pogledajte loše TV spotove u kojima su glavni akteri dobitnici Oskara >>> (Ključne reči: oskar; oscar; oglasi; reklamiranje; oglašavanje; advertising; advertajzing; marketing; tržišne komunikacije)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.