Američka novinska asocijacija izbacuje reč „novine“ iz naziva

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Sep.2016, 13:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Američka novinska asocijacija izbacuje reč „novine“ iz naziva

Američka novinska asocijacija ove sedmice menja svoje ime u Medijska alijansa, u skladu sa činjenicom da su štampana izdanja postala samo jedan deo aktivnosti njenih članova i da medijske kuće danas sve više zarađuju putem online izdanja

Newspaper Association of America postaje News Media Alliance, u potezu koji oslikava promene na medijskom tržištu, kako u SAD-u, tako i globalno.

Broj novina u SAD-u pao je u poslednjih osam godina za oko 700 naslova, a mnogi od najprominentnijih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << članova udruženja, poput Washington Posta i New York Timesa, iako izdavači štampanih izdanja, veliki broj čitalaca nalaze online.

Još jedan od razloga promene imena su i medijske kuće koje objavljuju isključivo online i koje, zbog toga što ne objavljuju štampano izdanje, nisu mogle biti članovi udruženja, poput Buzzfeeda ili Independent Journal Review-a.

Američko udruženje urednika novina (ASNE) napravilo je isti korak pre nekoliko godina, promenivši naziv u Američko udruženje urednika vesti.

Novine više nisu dovoljno velika reč da obuhvate sve ono što je industrija vesti danas. Budućnost industrije je mnogo šira„, kaže u objašnjenju odluke, u razgovoru za New York Times, David Chavern, izvršni rukovodilac udruženja, uspostavljenog 1887. godine.

Izvor: media.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.