Agencija New Moment osvojila Zlato, Srebro i specijalnu nagradu žirija na festivalu Golden Drum

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2018, 21:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Agencija New Moment osvojila Zlato, Srebro i specijalnu nagradu žirija na festivalu Golden Drum

Na ovom internacionalnom festivalu kreativnosti, u konkurenciji od 1.200 radova iz 28 zemalja, New Moment je ostvario zapažen uspeh osvojivši tri nagrade za radove “One poster for Peace” i kampanju “Ne dozvoli da pukne”.

Rad “One poster for Peace” osvojio je Zlato u kategoriji Craft za najbolju art direkciju. Ista kampanja osvojila je i srebro u kategoriji Outdoor, kao i specijalnu nagradu žirija. Ideja “Jedan poster za mir” nastala je u cilju podsticanja međureligijske >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tolerancije, pokazivanjem da ima mnogo više onoga što nas spaja od onoga što nas razdvaja. Poster je spojio umetničke forme inspirisane motivima iz crkava i džamija širom sveta sa namerom da se pošalje poruka mira. Ideja je realizovana u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, uz pomoć teologa i saradnika Mirnesa Kovača.

Pored tri pomenute nagrade, uspeh je postigla i kampanja “Ne dozvoli da pukne” rađena za Hemofarm Fondaciju. Cilj kampanje bio je povećanje svesti o značaju prevencije visokog krvnog pritiska čije posledice u Srbiji odnose 50.000 života godišnje. “Idejom crvena lopta želeli smo da dodelimo boju i oblik najčešćim simptomima visokog krvnog pritiska, jer oni koji pate od toga imaju osećaj da će glava da im pukne kao naduvan balon. U nameri da povećamo svest ljudi o značaju prevencije, koristili smo simbolizam i postavili velike crvene lopte-balone širom Srbije. Sarađivali smo sa svetski poznatim umetnikom Kurt Perschke-om, koji je prvi put dozvolio korišćenje svoje poznate ulične izložbe u svrhu promocije javnog zdravlja i to baš u Srbiji. Integrisana kampanja ostvarila je veliki uspeh, a ova nagrada je još jedna potvrda i nama i klijentu da smo zajedno napravili važan pomak za zdravlje ljudi.”, izjavio je Lazar Sakan, kreativni menadžer New Momenta.

Ovim nagradama New Moment nastavlja tradiciju najnagrađivanije kuće na Balkanu, čijih više od 250 zaposlenih u 9 zemalja regije svakodnevno ulaže svoju kreativnost kako bi klijentima pružili onih dodatnih 5% zlatne prašine kojom sijaju samo odabrani.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.